Kezdőoldal » Sport, mozgás » Testépítés » Mik az amatőr női fitnesz...

Mik az amatőr női fitnesz verseny nevezési kritériumai?

Figyelt kérdés
Totál kezdő vagyok info keresés terén, de kiskorom óta edzem, érdekel hol rendeznek ilyeneket, mik a feltételek, mit kell a versenyen csinálni, mennyi nevezési díj, illetve mit lehet nyerni?
2021. dec. 27. 19:19
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:
Ja és az kizáró ok, ha az ember lánya kb 150 cm magas?
2021. dec. 27. 19:25
 2/12 anonim ***** válasza:

Szia! Szerintem a magasságod nem kizáró ok.

Keress fel egy egyesületet, ahol tudni fogják mennyire felelsz meg egy amatőr versenyen való indulásra.

Azt nem írod, most mennyi idős vagy, de mivel korán bele csöppentél a sportba, így valószínűleg esélyed meg van.

Ha a formád jónak gondolod, jelentkezz bátran!

Mit vagy miket sportolsz?

2021. dec. 27. 20:38
 3/12 anonim ***** válasza:
19%
És mit remélsz mivel lesz jobb az életed ha elindulsz egy versenyen?
2021. dec. 27. 22:25
 4/12 anonim ***** válasza:
100%
Barki indulhat.. regisztralsz, befizeted a nevezesi dijat, a barnitast, megveszed a bikinit, a cipot stb... aztan talan nyersz egy kupat meg tapkieg utalvanyt pl.. de ugyis kell egy felkeszito edzo az is penz..az majd tud mindent 🤷‍♂️
2021. dec. 27. 23:47
 5/12 A kérdező kommentje:

1#: 28 vagyok. Ovis koromban kezdtem fekvőtámasz meg futás ( meg sok játék , foci apuval ilyesmi) aztán Ping pong, kicsit szertorna is volt most csak hobbi szinten edzem kar- láb- has- hát gyakok.

2# azzal hogy benevezek és elmegyek, egy kitűzött célt valósítok meg, ami remélem erőt ad a továbbiakban is.

3# szuper!

Köszönöm mindenkinek az infot!

2021. dec. 28. 15:23
 6/12 anonim ***** válasza:
Személyiség zavaros vagy?
2021. dec. 28. 15:27
 7/12 anonim ***** válasza:

A magasságodhoz hány kg vagy? Mennyire szálkás az izomzatod? Mennyire vagy tónusos?

Sok féle sportot írtál, szerintem komolyan esélyes induló lennél!

2021. dec. 28. 17:40
 8/12 A kérdező kommentje: