Kezdőoldal » Sport, mozgás » Labdajátékok » 15/L focizni szeretnék,...

15/L focizni szeretnék, Budapesten! Teljesen kezdő vagyok. Hova menjek? Pontos egyesületet légyszi!

Figyelt kérdés
:)
2010. aug. 5. 21:09
 1/9 anonim válasza:
Szerintem előtte gyakorolni kellene, meg egy kicsit megtanulni az alapokat. Aztán egyesületbe menni.
2010. aug. 5. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
hol tanuljak alapokat? szóval HOVA MENJEK?
2010. aug. 5. 21:26
 3/9 anonim ***** válasza:

kedves első...a klubok pont arra valók,hogy tanítsák! :D

amúgy van Újpesten pl női tagozat,vagy van a Femina,nézz utána!Többet ne tudok fejből..sok szerencsét.

18/L

2010. aug. 8. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Szia!

Látom a kérdésed már nem nagyon mostani. Szeretném megkérdezni, hogy találtál e csapatot?:)

2010. dec. 19. 01:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
nem... lassan elfelejtődött a dolog. :)
2010. dec. 19. 16:21
 6/9 anonim ***** válasza:

Kár..:D

Amúgy bennem pont most jött elő, azért kérdeztem.:)

2010. dec. 19. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
de nem is nagyon találtam semmi olyat ami jó lett volna. gyakorlatilag nem találtam semmit.... :S
2010. dec. 19. 16:53
 8/9 anonim ***** válasza:

Ja tudom, tegnap én is kerestem, de legtöbb helyre már olyanokat keresnek alapból, akik tudnak is valamit.:S Mondjuk én nem feltétlen meccsen szeretnék játszani, hanem csak edzeni.

Na meg akit el tudnék hívni, ha találnék valamit, az is most atlétikára jár. És egyszerre nem hiszem hogy menne neki. Bár lehet meggyőzhető lenne.

2010. dec. 19. 17:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
kedves Hölgyek:) Én szívesen megtanítalak titeket focizni:)Elég hozzá egy laszti meg szabadtér:) mondjuk margisziget:) a többi rajtunk mulik:) Korosztályos NB 1-ben játszom:) 18/F
2011. márc. 28. 16:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: