Az XC bringámon a levegõs elsõ villa miért kottyan mikor menetközben akadályba ütközik a kerék?
Nézd meg álló állapotban, hogy kottyan e a becsúszószár. Első fék behúz, becsúszószárra úgy fogj rá, hogy a tenyered fele a becsúszón van, a fele ott, ahova becsúszik. Így érezned kell a mozgást, ha előre hátra tologatod (első fék behúzva). Egyébként erősen kétlem, hogy egy levegős villát le lehet amortizálni a városban, padkákkal. Kivéve ha 30al izomból nekiktekersz folyamatosan. A legolcsóbb is viszonylag minőségibb.
Lehet le van zárva, viszont valamennyit így is rugózik, ez eléggé érdekes hangot ad. A másik lehetőség szerintem az, hogy nincs benne elég levegő, és bottom-outolod :D Ezeknek nézz utána.
Nem nem rosz minõségū villa mikor vettem anno 5 éve felsõkategóriásnak számított. Ha lockolom akkor se ad hangot. Megfelelõ nyomás van benne mert mértem kb 8-9 bar.
Abszolút nem kapott a bringa terhelést, nyugodtan lehetne nyúzni terepen mert ilyan felszereltségū, de hoszabb tekeréseken( aszfalton) meg munkába járáson kívūl mást nem kapott. Amúgy a rugózása visszaút csillapításos hogy kézzel nehezen tudom megnézni. De ez a kottyanás csak döccenõknél jött elö
Mikor volt utoljára szervizben? Évente kell vinni, ha retkes helyen mész mindig, akkor akár alkalmanként.
Kottyan. Fel-le mozognia kell a rudaknak a csőben, ha valamire/ről mész, hiszen kimozogja az akadályt. Kis rugózással. Hangot is adnak olyankor, kssz szerű de semmiképp se koppan. Oldal irányba nem mozoghat a 2 cső egymásban, ha mégis, akkor vidd el szerelőhöz!
Nem a kormánycsapágyban mozog el oldalra a villa és azt érzed?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!