1x rendszernél ilyenkor mit kell tenni?
Persze hogy dobálja. Ha a lánctányérod nem NW, akkor mindenképp láncvezető kell. Ha nem akarsz gyárit, akkor inkább a régi átdobót hagyd fent, ez a slagos ocsmány, kopik és plusz súrlódást sem keveset dob bele a hajtásba.
Arra figyelj, ha átdobót patkolnál rá, hogy ha nem hoztad beljebb a láncvonalat valami beteg ok miatt (mondjuk azt fontos volna orvosolni), akkor szerntem lehet bármilyen átdobód, nem tudod annyira betekerni a határoló csavart, hogy a nagy tányér vonalára pozícionáljon - csak a középső felé fogja húzni. Ahhoz egy hosszabb csavarra kell váltani. Megoldás: csavarbolt, ahol az extrém kis méretek is vannak.
Igen, mivel akkor a Wide fogak szépen megfogják. Nyilván a váltásod érzéketlenebb lesz, mivel a hátsón széltében mozog a lánc, az első viszont nulla elmozdulással fixen tart. Jellemző szokott lenni a lánceldobás bizonyos (jellemzően alacsony) fokozatoknál, ami persze pont rázós terepen van kapcsolva. Szintén jellemző, hogy nem tudsz hátratekerni ha hátul a legnagyobbon vagy, tehát ezt a technikát óvatosan kell használni (ilyenkor nem ledob, hanem leválthat a hajtásod 1et). És hasonló nyalámságok. De ez minden 1x rendszernél megfigyelhető, a gyáriaknál is, a házibarkácsnál viszont még esélyesebb.
Viszont én inkább tenném ezt, mint rácsavarni az átdobót bekötés nélkül :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!