Hogyan kell átalakítani egy kerékpárt hogy nagyobb sebességre legyen képes?
Ez azért egy picit több tudományt takar.
Ezek jellemzően egyedileg épitett bringák,vagy egyedi igényeknek megfelelően épített (széria) bringák.
Ha olyan a hajtóműved (bontható)akkor elvileg bármekkorát gyárttathatsz és fel is teheted (lyukkör) persze hosszabb lánc kell. Persze a hajtókarnál nem biztos,hogy jó ha nagyobb...de pl.rekord kisérlet esetén hasznos.
Amúgy 53 a legnagyobb fogszám amit szériában láttam.
Segit ha semmi slick gumit rakszfel.
A legjobb az országuti. Sőt mégjobb ha tömör...
Ezenkívül azok a bringák elég áramvonalasak. Ami a széria bringáknak nem a sajátja mert a használhatóság rovására menne.
Az ülés pozició is más. Ott is a legáramvonalasabb testhelyzet veszikfel a versenyzők....ami nem kényelmes.
Persze lehet meg felvezető autó mögött is zuzni,de ahoz "külőnleges"-en felkészített autóra van szükség. Az olyan rekordok felállitásakor a bringa majdnem széria.
Azok a csúcsdöntögető emberek egy átlagosan jó, mondjuk 20-as, 8 baros gumikkal szerelt országúti bringán az 53-12 áttételt ki tudják pörgetni 120-as pedálfordulat fölé.
Amíg ugyanerre nem vagy képes, addig nyugodj bele, nem a bringán múlik. Az átalakítások főleg arról szólnak, hogy olyat tudjon a bringa, ami már ezeket az erősen átlagember feletti képességeket szolgálja ki.
A rekord a lábizomban van.
Jó geometriájú országúti gép, 20-as, 8 bar-os gumikkal, lehetőleg ipari csapágyas agyakkal, jól beállítva mindenre elég.
Csak kondi kell hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!