Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Ez a használt downhill bicaj...

Ez a használt downhill bicaj megér 90 ezret? Sürgős!

Figyelt kérdés

"Eladó egy freddy team 1 Hallatlan!!! Első junior t hatsó tag fox rc3 fum works atutos az első agy hatsó deore xt első fék elxier hatsó bb5 sunringle felnik tioga gumik! Kezdésnek nm rossz mai napon csak 90" [link]



Nagyon régóta szeretnék egy dh bicajt, és ez elérhető árú számomra.

De nagyon-nagyon félek tőle. Mivel már nagyon régi, nagyon sok tulajnál lehetett, és durva felhasználás mellett az okozza a legnagyobb gondot, ha elhanyagolták. Ha a forgáspontok kivannak kopva, akkor cseszhetem. Ha a teleszkóp kotyog, azt is cseszhetem. A hidraulikus fékek szerintem már jó eséllyel lassan kukásak.

Szerintem egyszerűen túl régi, túl sok hibalehetőség.

A srác sem tűnik értelmiséginek, nem gondolnám, hogy rendesen rendben tartotta.


Egy próbát megérhet? Vagy hanyagoljak egy ennyire régi bicajt? Egyébként 200 ezerért már nagyon patent bicókat lehet kapni. Ebben pedig nem tetszik a valószínűleg integrált hajtómű, a felnik, és a teleszkóp sem.


Ti mit gondoltok?


2018. máj. 24. 12:12
1 2
 11/12 anonim ***** válasza:

a bringák és autók értékcsökkenése között azért van némi különbség.

csak hogy 2példa legyen:1 facelift, ami bringánál nincs (új festés nem az)

2.újabb modell.(bringáknál ez kicsit bonyibb) mert olyan sokat nem lehet rajta fejleszteni mert nincs telezsúfolva elektronikával.


És a kopó alkatrészek cseréje a komplett bringa árához viszonyítva sokkal magasabb.


továbbá:nem véletlenül nem látsz a hegyeken tömegével régi aluvázas DH bringásokat.


Aztán az alu bringaváz azért lutri,hogy ki és mit csinált vele. Honnan tudod,hogy itthon használta? lehet vette valami osztrák sráctól,vagy úgy kukázta össze Fort Williemben.

2018. jún. 2. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/12 A kérdező kommentje:

11.: Itthon túl vannak árazva a használt bicajok. Hiába hüledeztek, nem fog egy 15 éves új korában 400 ezer forintba kerül bicikli 200 ezer forintot érni.

Az alumínium fárad, belemész egy kátyúba, már rövidítetted az élettartamát.


Én úgy szoktam vásárolni, hogy vagy nagyon régi alul értékelt jó állapotú cuccot veszek szaréhúgyé, vagy pedig alig használt 1-2 éveseket. A fiatalt még jó eséllyel nem volt ideje legyilkolni a tulajnak, a régi cuccokra pedig sokan legyintenek, pedig azok is lehetnek jó állapotúak. Ha egy cuccról kapsz jó minőségű képeket, és nem tűnik esztétikailag nagyon szarnak, akkor valószínűleg jó bicaj. Persze az is lehet, hogy profi nyúzta, csak közben nem esett el, nem karcolta össze, de ennek azért kisebb az esélye. Ilyen az egyik ismerősöm, használta az alu vázát elég intenzíven 5+ évig, aztán 30%-al olcsóbban eladta az új árához képest. Patika állapotú volt külsőre, de olyan igénybevételt kapott, hogy egy időzített bomba.

Ráadásul manapság már az enduro az ésszerű döntés (ha van pénzed), szóval 90 ezer is sok egy ilyen bicajért. 180 ezerért már kapnék egy ilyet [link] , amivel ugyanolyan élmény menni, és fel is lehet tekerni. Mielőtt írnátok, pénzem nincs rá. Bár előbb-utóbb összefog gyűlni, mert olyan szinten túl vannak árazva ezek a csak felvonóval használható fosok, hogy hülye lennék annyit kiadni értük.

2018. jún. 2. 23:48
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!