Ez milyen csavar? [KÉP]
Beírod a gugliba, hogy:
torx M6 x 25
és kiad egy csomó találatot
(a csavar hossza fej nélkül szabványosan ...,16,25 vagy 30, a fej hossza ahol nincs még kerekítve meg valszeg' 1,5mm 2 helyett, keregítéssel együtt vagy a süllyedése meg 2,1-ig valahogy, így valszeg' így sikerülhetett 27mm-t mérned hosszra. a torx csavarátmérő pedig bizonyára 3,9mm széles, csavarméretet pedig tolómérővel mérünk, nem vonalzóval, nem mérőszallaggal...)
a menetemelkedés meg ilyesmi érdekes még, talán a fej nagysága, meg az anyaga)
A csavarboltos mit mondott rá, mikorra szerez?
Vagy bicajszervízben voltál csak?
Ha nem konkrétan erre az alkatrész csavarra keres, nem jókat fog felhozni. Ebben a méretben a szabványos bolti torx csavarok tövig menetesek. Ez meg láthatóan nem az és működési szempontból ez fontos.
Az kéne pontosan, milyen fékből, honnan származik.
csavarboltos azt mondta nincs, bicó bolt azt mondja nincs is ilyen a shimano katalógusban, és ha letöltöm a hidr. tárcsafék féktestjének ábráját mindent felsorolnak csak a féktest oldalát összefogó ezt a csavart nem.
igen, így kerestem rá, hogy M6x25 és találtam Stihl csavart de vidéken van, és maga a csavar nem drága 200Ft +szállítás, de most ezért nem adnék ki 2000Ft-ot szállítással egy kis csavarért, ha a sarkon is megkapom.
menetsűrűség, menetemelkedés, ezek mind kérdésesek, és csak puding próbájával tudom "lemérni", magyarul ha belecsavarozom.
(tolómércém nincs, ezért használtam a vonalzót, de szerintem ez sejthető volt :) )
még számozást sem kapott, az a kettő csavar pirossal bekarikázva. Furcsa, hogy nincs gyári számuk, és meg sem említi a rob*antott ábrán.
Gondolom nem halsz bele, ha a pótcsavart nem torx kulccsal, hanem imbusszal kell meghúznod, Gondolom nem kell olyan iszonyat módon megtépni, hogy elkenje az imbuszt.
Akkor meg a belső kulcsnyílásúból simán rendelhetsz, vehetsz M6X35, nem tövig meneteltet (DIN912, így lesz 35 hosszod és ebből kb. 25 menethosszod).
Én javasolnám, hogy azért izmosabbat, nem 8.8-at, a 12.9 biztosan jó lesz. Feketét, ne horganyzottat. A savállót csak ezért nem ajánlgatom, mert kisebb szilárdságúak.
A Förch-nél pl. 1154 6 35 cikkszám alatt megkapod.
De biztos vagyok benne, hogy így, imbusz verzióban szinte minden csavarboltban ott van polcon.
szerintem ez nem jó, de csak tippelem.
Az mindegy mivel hajtom bele, eddig torx kulcsom sem volt, szét is barmoltam imbuszkulccsal a torx csavart, most vettem végre torx-ot amivel csak az egyiket tudom kihajtani, a rosszat ötletem sincs mivel fogom illetve ezt a szétbarmolt fejűt szeretném kicserélni.
Szét akarom szedni a féktestet, mert szerintem a munkahengerben nem jól mozog a két gyűrű, de ez lényegtelen. :)
Korábban rossz csavart vettem véletlen, féktest rögzítő csavar néven futott, a képen a 11-es ábra, de az sajnos sokkal hosszabb, fűrészelni meg nem akarok, talán nem is egyezik a menetsűrűségük, menetemelkedésük.
mindegy, ötleteket köszönöm :)
"szerintem ez nem jó, de csak tippelem."
DE miért?
Hossz, menetkialakítás stimmel,szilárdság elég. Legfeljebb kicsit kijjebb fog állni a feje, olyan helyen ahol ki nem xarja le. Meg imbusszal kell meghúzni, de ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!