Régi bicóra Tiagra groupset?
A féket kéne leginkább cserélni. Az, ami rajta van, meg hozzá az a kétkaros fékkar... plusz a te termeted.. szerintem egy kontrás csepelnek rövidebb lesz a féktávja, mint a tiéd :D
A váltófület jól látod: gond lesz. Ennek olyan váltója van, ami füllel együtt érkezik. Ez a megoldás szinte kihalt mára, de legalábbis a leggagyibb alsószint maradt (pl. egy TZ vagy Tourney szint). Esetleg univerzális adaptert lehet, hogy még találsz (váltótartó fül a neve), ami helyettesíti, arra rácsavarhatod a Tiagrádat.
Középcsapágy szerintem nem lesz gond, a hajtóművét elnézve négyszögtengelyes, amcsi, szóval nagy eséllyel angolmenetes, 68mm széles csapágyháza van, amibe a standard monoblokkokat be lehet dobni.
A 630-as kerék ekkora vázon jól néz ki és még gyorsabb is lehetsz vele. Ha rám hallgatsz, a fékeket tuningold fel, a többit hagyd, ha rendesen működik. 2x6 sebesség, pozícionált, ráadásul kormányszárra felhozva a váltó - ez így teljesen vállalható. Amortizáld le, aztán jöhet a Tiagrád, ha annyira akarod.
A fékekről: 622-eshez is leér, csak hosszabb benyúlású kell (ránézésre kb. a 60-80mm közötti, iylet pl. a Saccon gyárt is). És mindenképp két forgáspontos legyen, azzal meg lehet állni normálisan.
Bocs, még folytatnám. Ha meg mindent ennyire ki akarsz dobni, ennyi pénzért vegyél egy váz+villa szettet és pakolj rá mindent. 75-ért már igen jókat kapsz, lehet, hogy még egy alu+karbon kombó is belefér.
Bátor a hirdető, ilyen bazi túlméretes bicókat nagyon ritkán vesznek, ez meg aranyáron kínálja, ráadásul a hajtómű meg a váz USA mivolta (azért a Lotus nem egy Trek) az érték igazából, minden más elég nevenincs a fotók alapján.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!