Honnan tudhatom, hogy a kb 30 éves bringán alu vagy acél felni van?
A rozsdamentes acélok közt is van ami mágneses.
A gyártás technológiák ismeretében én acélra tippelnék.
Mert az olcsó,és a 90 es évek elején az alut nem használták kerékpár iparban.
Egyeske. Honnét szedted, hogy a 90-es évek elején nem volt alu felni?? LOL
A 91 vagy 92-es Daimondback Axisben is alu felni volt. De már egy alap BCA-ban is alu felnik voltak.
630-as?
Még ha gyárilag acélfelnis volt is, nem kizárt, hogy kapott két 630-as alu Favorit gurigát.
Mert bizony a Favoritok 87-ben már alufelnin futottak. Alu volt a váltókar nyele, a fékpatkók, a kormánystucni, a hátsó váltó nem műanyag elemei is. Sőt, a gyári szögletes sárvédője is alu volt.
1 vagyok.
Az én bringámon acél felni volt...tippeltem.
Amúgy igen a csepel vasak alapján adtam a válaszom...m3gha hibás is. Pontozzatokle...ááá leszharom.
Segitni akartam...
Ha a mágnes nem fogja, tuti alu. Rozsdamentesből nem csináltak felnit. Nem éri meg.
A szputnyik biciklimet 1985-ben alu felnivel, alu fékkel, hajtókarral, kormánnyal vetem.
Ja tényleg, a szovjet import jószágokon is volt alufelni.
A HVZ hátsó váltó görgői meg kónuszos csapágyasak voltak. Szovjet csúcstechnika. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!