Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Honnan tudhatom, hogy a kb 30...

Honnan tudhatom, hogy a kb 30 éves bringán alu vagy acél felni van?

Figyelt kérdés
mágnes nem vonza, de attól még lehet rozsdamentes is elvileg? Vagy abból nem szokták? Sima egy falu amúgy, sulyra nem nehéz.

2017. márc. 15. 14:39
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

A rozsdamentes acélok közt is van ami mágneses.

A gyártás technológiák ismeretében én acélra tippelnék.

Mert az olcsó,és a 90 es évek elején az alut nem használták kerékpár iparban.

2017. márc. 15. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Milyen állapotban van ? Tavaly a 25 éves bringa kereke 2 tengely csere után 6 hónappal szakadt ki . Vettem Altrix dupla alu kereket , nagy különbség van közöttük .
2017. márc. 15. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
63%
még hogy 90óta nincs alu....te szerencsétlen..attól hogy ebbe a selejt országba nem jutott el és csak a hulladek csepel sasok voltak a menők, a mavic már 30as évektől csinál alufelnit és a késő negyvenes évektől majd minden gyártó átvette...csak a hulladék magyar ipar nem volt rá képes..:D
2017. márc. 15. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Egyeske. Honnét szedted, hogy a 90-es évek elején nem volt alu felni?? LOL

A 91 vagy 92-es Daimondback Axisben is alu felni volt. De már egy alap BCA-ban is alu felnik voltak.

2017. márc. 15. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. Puch Cavette bringa. Amúgy jó állapotban vannak a kerekek, sok gondjuk nincs, csak hát ugye még 630 asok, és így aztán a csere sem olyan könnyű. Csak nem tudom, hogy honan tudom biztosra eldönteni, hogy milyen a kerék? :)
2017. márc. 15. 18:21
 6/11 kiitos ***** válasza:

[link]


azt írja acél a felni. meg azt is hogy ki kéne cserélni alumíniumra.

2017. márc. 15. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 Wadmalac ***** válasza:

630-as?

Még ha gyárilag acélfelnis volt is, nem kizárt, hogy kapott két 630-as alu Favorit gurigát.

Mert bizony a Favoritok 87-ben már alufelnin futottak. Alu volt a váltókar nyele, a fékpatkók, a kormánystucni, a hátsó váltó nem műanyag elemei is. Sőt, a gyári szögletes sárvédője is alu volt.

2017. márc. 16. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

1 vagyok.

Az én bringámon acél felni volt...tippeltem.

Amúgy igen a csepel vasak alapján adtam a válaszom...m3gha hibás is. Pontozzatokle...ááá leszharom.

Segitni akartam...

2017. márc. 16. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 tothp ***** válasza:

Ha a mágnes nem fogja, tuti alu. Rozsdamentesből nem csináltak felnit. Nem éri meg.

A szputnyik biciklimet 1985-ben alu felnivel, alu fékkel, hajtókarral, kormánnyal vetem.

2017. márc. 17. 06:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 Wadmalac ***** válasza:

Ja tényleg, a szovjet import jószágokon is volt alufelni.

A HVZ hátsó váltó görgői meg kónuszos csapágyasak voltak. Szovjet csúcstechnika. :)

2017. márc. 17. 07:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!