Gáz, ha nem tetszenek (ránézésre) az összteleszkópos biciklik?
16/F
Van vagy 3-4 biciklim, amit el akarok adni, és a pénzből + pótlással venni egyet. Viszont most még eléggé a nullán álok. Pfff. Lehet nem lesz belőle semmi, de jó lenne.
Szóval pár alap:
Mikor érdemes venni? Újonnan, vagy használtan?, ((Milyet?))
Jók a KTM kerékpárok?
És van pár kikötésem.: Lehetőleg csak elől legyen teleszkópja, hacsak nem tudtok meggyőzni.
Nézzen ki jól, legyen jó féke, de nem kell szupererős tárcsafék, elég V-fék, bírja a strapát...(elsősorban városban használnám, nem kell örök életűnek lennie, egy olyan 6-7 év, tökéletes, jól guruljon, legyen lendületes, Nagy kerék!!! -lehetőleg vastag, vagy duplafalú gumi(testszenek a fat bike-ok, de annyira nem szeretnék terepet 175cm magas vagyok.
Szóval ilyen általánosságok. :/
MAX. 60 000 - 65 000 FT-Ból, KIJÖNNE? VÉLEMÉNY?
Mint pl ez.: [link]
Válaszokat köszönöm! Bocsi, hogyha valakit fárasztottam, tudom ez nem piac, nem közvélemény kutatás, csak még magamsem tudom, hogy milyen is kellene...
Ezért örülnék, ha valakivel tudnám tartani a kapcsolatot
Legyen sok sebességes, ... vagy mind1
Nem akarok se BMX-et, se triált, (szerintem ez határeset)
Nem trükközgetésre, használnám.
Szeretnék jobban foglalkozni a kerékpározással.
(Azért ez sem tökéletes bicikli, pl. a markolata is gáz, meg ráférne egy felújítás. CSAK ELSŐRE MEGTETTSZETT)
Forrás Jófogás.hu, de lehet ha jobban szétnézek sőt biztos találok jobbat is, mint pl. a Vaterán.
Amiről te beszélsz kérdező, az a teszkós össrugó... semmi értelme nincs, csak csicsa, hogy a kisgyerekek megvetessék a szüleikkel...
Össztelós biciklik általában dh gépek amit nem kapsz 5-6-700.000ft alatt...
Vannak ösztelós xc gépek is, természetesen lényegesen kisebb rugóutakkal de ezt sem kapsz 3-400.000 alatt...
Városi közlekedésre én használt trekkinget vennék, ha mindenkép mtb-t akarsz, a te árkategóriáddal csak használt jöhet szóba... újat ennyi pénzért csak iperi hulladékot kapsz, esetleg a decathlonos alap divat mtb szóba jöhet az annyira nem rossz, talán kielégíti az igényeidet, de a teljes felszereltsége alap belépő kategória.
65-ből nemhogy KTM-et nem kapsz, de még Neuzert is nehezen.. 170-180-nál kezdődnek újonnan, amikre valószínű épp csorgatod a nyálad!
Ha tényleg ennyire szűkös a keret, testbike bolha vagy bikemag apró! Esetleg Decathlon üzletben a Rockrider 340 jó vétel ennyiből (alu váz, shimano cuccok).
Pár alap gondolat:
széles és rücskös gumit terepen használnak, neked városba és túrázni 1,75-1,95 körüli lenne ideális a közepén sima, oldalt rücskösebb felülettel, hogy azért földúton, murván ne menjen ki alólad. A rücskök nagyon hamar kopnak és megnehezítik a haladást!
duplafalú felnit szeretnél nem gumit, gumiból majd defekktűrőt keress! Ami vastagabb a földdel érintkező csíkban!
minek a sok sebesség? 3x11 sebességet kb. sose fogsz használni. 3x8 bőven elég! Főleg úgy, hogy a legnagyobb és a legkisebb fogaskerék egyforma méret, tehát nincs erősebb áttételed, csak kisebbek a változások!
összeteleszkóposon állítom, hogy még nem ültél, a GTX nem az
Mérd le a lábad kis terpeszben herétől földig (belső lábhossz), hogy megtudd mekkora váz kell, 18,5-19" (L-es) körül lesz, testbike.hu oldalon van vázméret kalkulátor, de próbáld is ki megvétel előtt
kerüld a sunrace, tourney, tx szavakat keresgélés közben!
Koliken, Galaxy, GTX.. ezek nem kerékpárok, ipari hulladék kézzel hajtogatva, lefestve csicsásra
Városba egy city/trekking megfelelő. Kényelmes, a városi terepviszonyokat elbírja (kivéve, ha épp lebombáztak mindent), oda visz, ahová szeretnéd, rajta sárvédő, csomagtartó, akár kosár is, tekered a melóba és a boltba menet, meg esetleg kicsit a környéken.
Sokan használnak városban cross trekkinget, ez hasonló az előzőekhez, de elöl teleszkóp van, a köcölékeket pedig gyakran lehagyják (csomagtartó és társai).
Aztán van a fitnesz-brinyó, ami túrázásra is jó, sportosabb testtartással (úgy is szokták mondani, hogy országúti bicaj egyenes kormánnyal), de amúgy "egyszerűbb" kinézettel (teleszkóp és fölösleges köcölékek elhagyva). Ez szerintem már inkább szabadidősportos bicaj, szóval tekered, mert nem akarsz eltunyulni/szeretsz tekerni/trendi vagy.
Ja, a KTM jó márka.
60-65 papírból... hát, nem akarlak nagyon elszomorítani, de újat ennyiből nem nagyon veszel (ha ki tudsz fogni mondjuk tavalyi modellt, vagy nagy leárazást, akkor esetleg). Egy Csepel Landrider (ami city/trekking leginkább) szűken belefér.
Használtan már jobb eséllyel találsz ennyiért bringát, ott viszont nagyon figyelni kell, hogy ne meglovasított drótszamár legyen :S
Szóval, ha nincs terepezés, vagy csak minimális földutas tekerés, akkor trekking/city. Ha sportosabb, akkor cross trekking/fitnesz bicó.
Szerintem.
Nekem tetszenek, de az összteleszkóposak ilyesmik:
Sokféle van mondjuk, sokféle megoldással. Ami a hipermarketekben van az... az veszélyes. :D
Neked egy cross (kategória nem márka) bringa kell.
Nem terepesek a gumi is inkább városi álltalában első telósok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!