Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Mit gondolsz a mostani modern...

Mit gondolsz a mostani modern kerékpárokról?

Figyelt kérdés
Úgy összeségében, változás, ár stb.
2016. jún. 27. 20:20
 1/4 Wadmalac ***** válasza:

Hobbi felhasználó számára értelmetlen konkurenciaharc a fokozatok számában.

Tárcsafék mindenre, jórészt értelmetlenül, csak mert menő.

Ijesztően terjedő elektromos rásegítés minden kategóriában (csak sport célú kerékpároknál bántja a szemem).

Pozitívum: jelentős minőségjavulás az alsóbb kategóriákban is (a SRAM-Campagnolo-Shimano harc jótékony következményeként).


Komplett bringák árai irreálisan elszállva, az árak alacsonyabban tartása érdekében egyre kevesebb full szettes bringa, noname agyak, fékek stb. minden középkategóriás lovon.


Rohamosan terjedő értéktelen és életveszélyes xarok a bevásárlóközpontokban.


Örömtelien olcsósodik a karbon, felnik, nyereg, üléscső, egyéb kisebb alkatrésekben.



Őszintén szólva nem tudom, mire gondoltál a kérdéssel, nekem ezek ugrottak be róla.

2016. jún. 28. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
vVnnak olyan trendek is, amik viszont igencsak tetszenek, és jók, pl. a Gravel-bikeok, és a single-speed/fixed gear bringák (nem a HR, Csepel Royal, és hasonló, szivárványszínű szarokra gondoltam, hanem a Cinellire és társaira). Az új árak tényleg nagyon durvák, és a gyártók katasztrofálisan udnak összeállítani egy-egy konfigurációt.
2016. jún. 30. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Én úgy látom, egyre bonyolultabb egy kérékpár már akkumulátort építenek a vázba, automata oldja meg a váltás stb. Belső Bowdenezések, értelmetlen alkatrész integrációk...

És az árak a csillagos egekben.


Tesó áruházban meg még mindig az ösztelós hulladékot árulják már 1x éve és sok idióta megveszi sajnos.



Nyugodtan adjátok ki!

2016. jún. 30. 22:30
 4/4 Wadmalac ***** válasza:

"Én úgy látom, egyre bonyolultabb egy kérékpár már akkumulátort építenek a vázba"

Nos, NEM sport célú kerékpároknál megértem az elektromos rásegítést, de mondjuk egy országúti bringánál tényleg csak a csalás és önámítás eszköze.

"automata oldja meg a váltás stb."

A DI2 a Touron jól jön, de hobbisportoló magánambernek nem hiszem, hogy valaha is valódi értéket fog képviselni a századmásodpercekkel gyorsuló váltás.

"Belső Bowdenezések, értelmetlen alkatrész integrációk..."

Egy, a fémvázaknál rugalmasabban dizájnolható karbon váz magától adja a lehetőséget erre. Én vitatnám, hogy ez értelmetlen. Igaz, nem sokat számít, de nekem mindenképpen pozitívabb, mint a kívül futó, odadörzsölve fényezést felkarcoló, ritkán, de ebbe-abba beakadó bowdenek. Nekem most az alu vázamon a felső vázcső bowden miatt problémás a lámpa akku elhelyezése. Csak egy példaként.

És ne feledkezzünk meg az esztétikai részről sem, egy kerékpár sem csak színtiszta praktikum.


Az olyan dolgok meg, melyek tényleg csak csúcssportolóknak jelentenek előnyt, igenis fogyni fognak hobbisportolók közt is, simán csak azért, mert megengedhetik maguknak. És ugye ami eladható, azt bizony árulni is fogják.

2016. júl. 1. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!