Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Elegem van a defektekből....

Elegem van a defektekből. Milyen gumiköpenyt vegyek?

Figyelt kérdés

Országútim van. Most 28as szélességű gumi van benne, ennél szélesebbet nem akarnék beletenni. Szerintetek lejjebb mehetek 23as szélességű gumihoz vagy azzal még gyakrabban kapnék defektet?


Nem felütéses defektről van szó, hanem átszúrósról.


2015. júl. 26. 11:59
 1/8 anonim ***** válasza:

semmi összefüggés az átszúrásos defekt és a kumi vastagság között... ne menj olyan helyre, ahol átszúrja valami a gumidat..

mellesleg használj defekt védő smötyit a gumiba.

2015. júl. 26. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
Eddig milyen volt és hány baron használod?? Én Schwalbe Luganoval 1200 km alatt kb. 3 defektet kaptam, egyszer igaz erdőben, nem rendeltetésszerű használatból. :D Idén vettem egy Duranot, nem mentem valami sokat, 500 km körül de eddig semmi probléma. Én 9-10 bart fújok bele most, tavaly 8-9-et raktam.
2015. júl. 26. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Nekem ugyan nem országutim van, de a gyárilag felrakott Kenda gumikkal kb. 10 km-ként kaptam defektet. A defektvédő lötty sem segített. Lecseréltem defektálló Contira.
2015. júl. 26. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

En is Continentalt hasznalok es tokeletesen megvagyok elegedve. Baratom allandoan defektekkel szenvedett, neki mondjuk azt is tanacsoltam a gumicsere melle nem artana jo kerekeket is venni, azota neki is minimalis problemaja van a defektekkel.


Jo kerek, jo gumi es megfelelo nyomas. Ennyi.

2015. júl. 26. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 Alex Fly ***** válasza:
Hogy komkrét típust írjak: 28-622 méretben a Continental SportContact gumikkal 6-8 bar nyomáson 3 év alatt egy defektem sem volt.
2015. júl. 27. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Wadmalac ***** válasza:

Én a nagyon defektelősnek állított Michelin Tracerrel 7 év alatt egyet sem defekteltem. Vagyis de, bocs, egyszer pumpálásnál szeleptőben eltéptem egy belsőt (nem volt záróanya a szelepen).

Guminyomás. Tényleg ez a legfontosabb.

Ami a gumira rá van írva, azt bele kell fújni és ott is tartani.

És oda kell ügyelni a gumi alatti védőszalag állapotára, mert volt már, hogy az szakadt át és beledurrant a kerék a felnibe.

2015. júl. 27. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 Wadmalac ***** válasza:
Azért hozzátenném, én nem javasolnám a grammániákus agyonkönnyített külső- és belsőgumikat. Igen, némelyik talán elég jó, de jellemzően nagyon vékony falúak és növelik a kígyómarásos defekt esélyét, plusz az élettartamuk sem valami frenetikus. És nem mellesleg Q drágák.
2015. júl. 27. 14:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

most vettem pár hónapja egy ősrégi bianchi bringát, 80-as évek vége-i a külső rajta már úgy megkeményedett, csúszik mint a fene, de 700*19 es, azt meg már nagyon nem gyártanak, úgyhogy használom amíg bírja.

Az előző tulaj szerint a gyári belsők vannak benne, szétszereltem mikor megvettem, a belsőt made in japan panasonic belsők, hihetetlen milyen kiképzést kapnak alattam, szinte minden kátyút megtalálok, a gumi nyomásra meg szinte nem is figyelek, csak ha már nagyon puha akkor fújok bele...

Sajnos az a tapasztalatom, hogy régen még megadták a módját a minőségnek, ma viszont már mindent cserére gyártanak.

2015. júl. 27. 21:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!