Mi a különbség a nyeregcsövek között? Egy vadi új bringán lecserélni a gyári csövet-de minek?
Ismerősöm megvette a kb huszadik bringáját, és első dolga volt hogy a méregdrága új bringán pedált és nyeregcsövet cserélt. A pedált még értem mert spdt- tett fel, de a gyári alu nyeregcsövet (ami szerinte egy szar volt) lecserélte egy másik alu nyeregcsőre. Aminek kb 1-2 cm vel több a hátranyúlása. Majd miután egy valag pénzt fizetett az új csőért közölte hogy "jobb mint a gyári. Egy kicsit."
Mi a különbség a nyeregcsövek között amiért hanyatt homlok érdemes cserélni a gyárit?
Akit említettél, gondolom tudta, hogy neki mi a kényelmes nyereg-kormány távolság illetve a nyereg és a hajtókar megfelelő pozíciója egymáshoz képest előre-hátra irányban.
A grammhuszárkodásnak nem vagyok a híve, éppenhogy, ha hosszabbra kieresztett nyeregcsőre van szükség, akkor a vastagabb falú jobb anyagút fogom választani, ami persze nehezebb, de nem törik el és nem fog felnyársalni.
Ha valaki az országútiját át szokta állítani időfutamra, akkor érdemes olyan nyeregcsövet venni, ami átfordítható, vagyis időfutam beállításban nem hátra-, hanem előrenyúlik a feje.
Vagy ott a sima banális indok: azért cserélem, mert jobban néz ki. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!