Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Csepel Marathon jó választás?

Csepel Marathon jó választás?

Figyelt kérdés

2015. márc. 12. 19:03
 1/8 anonim ***** válasza:
0%
Ha jól emlékszem tegnap még alu vázas montit akartál venni suliba járáshoz meg túrázni.Terepre nem jó a csepel marathon, leginkább múzeumba való.:)
2015. márc. 12. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Alex Fly ***** válasza:
Lehet belöle jó városi cirkálót építeni...de nem kis munka. Viszont ha megteszed, meghálálja...
2015. márc. 12. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
De nem városi cirkálót akarok belőle hanem egy vérbeli verseny bringát! :)
2015. márc. 12. 21:14
 4/8 anonim ***** válasza:
Ha vérbeli országútit akarsz, akkor minimum egy kovácsolt papucsos CrMo váz kell. Ebből max egy városi bringát lehet építeni. Vagy veszel egy szép gyárit 30-35 ezerért, és annak Magyarországon mindig lesz értéke. Ezeknek a félverseny bringáknak nincs sok közük egy valódi országútihoz.
2015. márc. 12. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Kar pedig eleg verseny bringa kinézete van [link]
2015. márc. 12. 22:38
 6/8 anonim ***** válasza:
nincs olyan, hogy verseny bringa... ezt a szót a 70-80 as években alkottál a koskormányos túra bringákra... te azért látod, verseny bringának, mert annyi ismereted van az országúti bringáról amit valójában akarsz, hogy kos kormány van rajta, meg ezen is az van, és máris mindkettőt versenybringának látod...
2015. márc. 14. 01:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 Alex Fly ***** válasza:

Hát vérbeli verseny bringa soha nem volt és nem is lesz belőle...

Ezek a típusok (Sas/Apollo/Marathon/...) gyakorlatilag ugyanarra a vázra épültek, mint az elterjedtebb "parasztbiciklik", a különbség a magasabb szintű, túrázásra alkalmas felszerelésekben, kiegészítőkben van. Persze lehet rá outi alkatrészeket szerelni, elméletileg semmi akadálya annak, hogy karbon Mavic kerekekkel megbolondított full Dura-Ace szettet szerelj rá, ám a vázgeometria miatt soha nem lesz igazán versenyzésre alkalmas a gép (hogy az egyéb apróságokról most ne beszéljünk).

Ennek ellenére nem rossz gép ez: sokáig ilyen vázra épített géppel jártam és meg kell mondjam, igazán haladós, sportos jószág volt. De versenyezni eszem ágában nem volt vele, egyszerűen nem arra való...

2015. márc. 14. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Az egy nagyon nagyon öreg nehéz csotrogány. Nagyon örültem, amikor vagy húsz évvel ezelőtt meg tudtam tőle szabadulni!

Minden bajom volt vele. Leginkább, hogy nehéz volt begyorsítani és nehéz volt az egész gép, gyakran kotyogósodott a pedál rögzítő ék és az új már kotyogott mait bele kellett volna tenni mert már eleve kisebb volt mint kellene de csak 1-2 mm-errel. A váltóhoz le kellett nyúlni a vázra ha jól emlékszem. Hú, azt de utáltam. Szóval egy múzeális rettenet. Annál már csak a velocipéd volt nehézkesebb bicikli. :))


[link]


[link]

2015. márc. 19. 02:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!