Vettem egy régi Motobecane márkájú outit, jó állapotban van megy is rendesen, csak idegesít, hogy az első váltó nem lehet rendesen beállítani, mert a lánctányérok picit ferdék és folyton mellérak és kattog. Mit csináljak?
300EX hajtókar?
A lánckerekek még a Biopace acéltárcsák (52/40)?
Óvatosan meg lehet őket egyengetni.
De nézd meg, ha a két tányér EGYÜTT nyolcasozik, akkor a hajtókarod van ferdén a kúpon, le kell szedni és óvatosan síkba kocogtatva visszahúzni a kúpra.
Ha tökéletesen belőtten futó tányérokat akarsz, lehet a hajtókarra felfogó csavarok alá alátétezni.
Amúgy érdemes lecserélni a Biopace acél oválokat kerek alu tárcsákra, mert az ováltól megfájdul a térded. A csere után az első váltó magasságán is állítani kel majd.
Valaki nagymester hogy bringamarka alapjan megmondja a hajtas pontos tipusat..xd
az en diamondback montimon mien hajtokar van?
Azért minden6ó nem vagyok. :D
Csak tudom, anno ezeket a lovakat főként 300EX, sokkal ritkábban SportLX és később RX100 felszereltséggel forgalmazták.
Nagy ritkán előfordult 105-ös is, de azon tutira nem nyolcasoznak a tárcsák, azt nem lehet ferdén felütni sem. :)
Hacsak nem egy ilyen muzeális értékről van szó:
Szerintem inkább az ő tesójáról van szó:
...vagy ő. Ezen a gurigák már vagy 20 évvel fiatalabbak, a fékkar sem az eredeti. Egy haverom vett régen ilyen Trainer vázat, nálunk kétszínűben forgalmazták, volt kék-zöld, piros-narancssárga, citrom-narancs meg talán kék-fekete, mindegyik átmenettel kétszínűre fújva, oldalról az egyik szín és felülről-alulról a másik.
img27.olx.hu/images_aprodhu/53702001_1_644x461_motobecane-orszaguti-verseny-kerekpar-bicikli-bicaj-reynolds-531-bugac_rev013.jpg
pontosan ilyen :)
Ejha! A régit írhattad volna csupa nagybetűvel. :D
Weinmann fékek, a hajtókar szerintem Silstar, váltó-váltókar Sachs-Huret, hátul 5-ös vagy 6-os menetes racsni.
Amit a hajtókarról írtam feljebb, mármint az, hogy ha együtt nyolcasoznak a lánckerekek, a ferde felütés a kúpra valószínű, ha meg összevissza megy a kettő, akkor a lánckerekek óvatos egyenesbe hajlítása lehetséges.
Sajnos a képről nem látom, hogy a hajtókar a lánckerekekkel egyetlen egység vagy azok csavarral rögzítettek, Silstarban létezett ilyen is, olyan is. Ha nem csavarozottak, akkor az alátétezés ugrott.
Még ha levehetőek is a lánckerekek, cserélni akkor is problémás lenne, mert a furat lyukkör nem kompatibilis sem a Shimanoval, sem a Campagnolóval.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!