130 kg vagyok, inkább csak aszfalton használom a bringát, de ott viszont télen-nyáron. Tönkrement a garanciás hajtómű. Érdemes-e kifizetnem a +pénzt integráltra, és utánna már csak integráltat lehet felszerelni?
Amikor eladták neked, akkor még jó volt, de amikor hozzá kell nyúlni (2 hét! múlva), akkor már más lenne a jó? Ennyit fejlődött volna a technika 2 hét alatt? :)
Én biztos, hogy egy új bicajon nem cseréltetnék le semmit egy jó ideig plusz pénzért, de te tudod.
Ja, ezt nem technikailag mondom, csak gazdaságilag.
Technikailag nem értek hozzá, akár meg is érheti vagy sem, nem tudom.
Hát ha egyszer tönkrement és szeretnéd használni, akkor érdemes, szerintem egy tizes plusz nem vészes érte, csak szérián belül cseréljék (pl. Deore-t Deore-ra).
Előzőnek: nem tudom, miért hiszik azt sokan, hogy egy adott márkával eladott bicikli bármire is garancia. Nem egyben gyártják le a bicikliket.
Nem értem, hogy ezt a leírtakból hogy értetted így. Semmire sem garancia semmi, de két hét múlva nem cseréltetnék fődarabot másra semmiben. Bicajban sem, kocsiban sem, számítógépben sem. Ha eddig így jó volt, akkor legyen jó továbbra is.
A szerviz csak plusz pénzt akar, szerintem.
Úgy, hogy egy kicsit továbbgondoltam, és így sűrítettem össze egy 10-15 soros kommentet :)
De ha egyszer a kérdező szerint tönkrement, akkor nem tudom, miért ne cserélhetné ki. Főleg ha annyiért beszerelik, beállítják, stb. Rágugliztam a biciklire és azt írja, hogy octalinkes a hajtómű, ami 10-12ezer körül van, egy integrált meg vagy 25.
A kérdező részéről nyilván nem ártott volna egy kicsit körültekintőbbnek lenni, esetleg egy kicsit többet költeni, ha már tényleg ilyen szélsőséges igénybevételnek van kitéve. Pl. egy 4 ipari csapágyas Novatec hátsóagy bizonyára tartósabb, mint egy alsóközépkategória környékén lévő Shimano.
De joggal várhatná el az ember, hogy két kiló környékén már nem gyerekjátékkal tolják ki a szemét.
"hajtóműnél darabos hajtást éreztem" Ebből arra következtetek, hogy nem is tudod, valójában mi a hiba.
Picit hiányosnak és átverés szagúnak érzem a történetet. A négyzetes tengellyel tízmilliós tömegek repesztenek világszerte boldogan, nálad meg két hét alatt tönkrement valami és a bolt azzal hiteget, hogy valami k. drága cucc fogja csak elhozni a megváltást. Itt az ideje megmutatni egy hozzáértő havernak.
Bakker, régen én is hittem a jó minőségű alkatrészek mindenhatóságában. Aztán egyszer csóringer állapotomban vettem a montira egy olyan filléres, alap hajtóművet, amit egy jól tenyésztett bringás csak biztonságos távolságból köpne le. Simán kibírta a két racsni + racsninként két láncos felhasználást.
ezt a bringát eleve octalink-es hajtóművel szerelik, én egyáltalán nem értem, mit keres benne négyszög tengely, amúgy a leggagyibb négyszögtengellyel szerelt fixivel is bunnyzgatnak a kis divatmajmok jobbra balra, és azért egy-egy ugrás utáni érkezésnél annak a szerkezetnek nem 60kg-ot, vagy 130kg-ot kell kibirnia, hanem egy több száz esetenként több ezer kg-os érkezést... ha te aszfalton használod, semmi ugri-bugri, akkor az ég világon semmi nem indokolja a drága integrált hajtóművet, ha valami tönkrement 2hét alatt a bringádban, az nem a súlyod miatt történt, hanem mert gyári hibás volt az alkatrész, persze könnyű dolog minden vackot rásózni a dagikra, csak a súlyukra kell hivatkozni...
én azt mondom, nyugodtan cseréltesd ki garival, és ne költs egy fillért sem, de ha van felesleges 10000-red, akkor cseréltesd nyugodtan, és aki ért hozzá, az majd irigykedhet, hogy milyen jó hajtókarod van... persze ha csak nem valami gagyi dolgot sóznak rád.
én 110kg-al kínzok egy csepel royal3*-os vázat agyváltóval napi 28 km munkába járással télen nyáron egy noname 2500ft-s hajtókarral és egy négyszögtengelyes 2000ft-s monoblokkal...
persze van normális bringám is, de munkába nem azzal járok, és azért bírja a strapát...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!