Mit tehetek, ha a kerékpárszaküzlet nem hajlandó a garanciális javítást elvállalni? (bővebben a leírásban)
Tavaly ősszel vettem egy biciklit kerékpárszaküzletben, egy év garanciát kaptam rá. Ahogy jobban szemügyre vettem, eléggé elkopott már a gumi a kerekén, de a fékpofákból se maradt sok. Az 1 év garancia viszont nem telt még le, így gyorsan elvittem oda, ahol vettem.
Mondtam nekik, hogy mi ment tönkre a kerékpáromon és szeretném, ha garanciában kicserélnék a csereérett alkatrészeket. Ekkor kissé lekezelő stílusban közölték velem, hogy ez semmiképp sem lehetséges, majd különböző mesékkel, próbáltak hülyíteni, amikre az volt a válaszom, hogy ha valami 1 évig nem bírja a strapát a kerékpáromon, és még tart a garancia, akkor az nem mentség arra, hogy ne kelljen nekik dolgozniuk. Nagy meglepődésemre elkezdték szidni a kerékpáromat, hogy ilyen rossz, meg olyan rossz, ettől csak ennyit várhattam. Amikor megvettem tőlük, akkor meg győzködtek, hogy ez egy jó minőségű kerékpár ennyiért jobbat nem találok, érdemes megvennem, stb. Ezzel szembesítettem is őket, tagadták, végezetül csak közölték velem, hogy ha semmit se akarok az üzletükben, akkor kívül tágasabb, ők a vevőkkel akarnak foglalkozni.
Mivel a további vitának semmi értelmét nem láttam, távoztam. Most azon gondolkozok, kihez forduljak és egészen pontosan mit tegyek az ügy érdekében. Mivel rám sóztak egy olyan biciklit, amin szétkopott az abroncs és a fékpofák kevesebb, mint 1 év alatt, és utólag maga az eladó és a szervizes is elismerte, hogy ez egy sz.ar kerékpár.
Konkrét várost és üzletnevet nem fogok mondani privát üzenetben sem, mert akkor hitelrontásért simán beperelhetnének és így is elég pénz vesztettem ezen a biciklin.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!