Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Vajon eddig hány ember fizetet...

Vajon eddig hány ember fizetett a BUBI közbringarendszer használatáért?

Figyelt kérdés

Van erre kimutatás?

Napközben láttátok már használni?

Azt látom, egyre több tárolóban árválkodnak a bringák, lehet még nem üzemkész?



#kerékpár #bicikli #bubi #bérbringa #bérbicikli #bérkerékpár
2014. ápr. 23. 13:39
 1/5 anonim ***** válasza:
67%

Nem májustól használható??? Lehet rosszul tudom és már tegnap óta, de a múlt héten még tuti csak tesztelték...


Mindenképp jó kezdeményezés amúgy, de kíváncsi vagyok mennyire fog beválni az embereknek. Nekem így előre több bajom is van vele, leginkább az, hogy nem hinném, hogy 100% számíthatok arra, hogy tudom használni, amikor és ahogy akarom.

-Mi van, ha A-pontban felveszem a bringát, és B-ben szeretném letenni, de B-ben tele a parkoló, nem tehetem le? Akkor kereshetem a következőt, tehát egyrészt elkéshetek, másrészt több ideig "használom" a bringát és többet kényszerülök érte fizetni...

-Ugyanez fordítva, ha nincs 1 bringa se adott pontban...

-Rossz, hogy csak a belvárosban van. Pont azon a területen, ami gyalog is gyorsan átfutható... Legalább a forgalmasabb külvárosi csomópontokban is lehetnének pontok, és akkor már értelmét is látnám az egésznek.

-Túl drágának tartom az alapdíjat. Jobb lenne, ha lenne emelett olyan opció is, hogy ha valaki csak hébe-hóba használná, akkor ne kelljen kártyát vennie, hanem kaució ellenében valamilyen összegért használhassa km-arányosan.


Nem tudom más mit gondol róla, remélem hogy azért másnak bejön majd, és hasznára válik.

De számomra nem hiszem, hogy praktikus lesz arra, hogy ha néha BP-n járok, akkor kiváltsam vele a BKV-t... Nekem ugyanis ez lenne a fontos, hogy BKV helyett használhassam.

2014. ápr. 23. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Simán lehet májustól él, csak látom minden nap több és több bringa kerül ki.


Borároson még nincs, a Parlamentnél eddig egy darab árválkodott, tegnap feltöltötték, a BME előtt fullon van, az infoparknál is. Már villognak a hátulján a zöld ledek, gondolom a GPS jelző.

A Gellért téren sincs, a Gödörnél sincs még, meg talán a Lehel térnél sem, de ezt nem tudom.

Szóval töltögetik fel szépen, csak nem tudom pontosan mikor indul, azt hittem már működik áprilistól.


Pár dolog amit szerintem túlaggódsz és pár amivel maximálisan egyet értek.

- Az hogy tele lesz-e az állomás, GPS alapján figyelik, erre nem lesz gondod.

- Emiatt simán le tudod rakni ráadásul egy telefonhívás és repülnek kocsival érted. Ez ki van találva frankón. Ugyanez ha üres, azt látja a központ és máris küldi a kocsit bringákkal, logisztika szerintem ezért is rendben lesz, meg eleinte - Szerintem! - "senki" nem fogja használni, de ne legyen igazam.

Nem csodálkoznék, ha nyögvenyelősen indulna, és a "kudarc" miatt csökkentenék az árakat. Én mindenkinek ingyen kiállítanék egy használati kártyát 10 alkalmas próbahasználatra! és onnantól hamarabb töltöd fel (vagy nem), mert kipróbálhattad. Ez a mézesmadzag elmaradt, de reméljük bevezetik. Ráadásul tuti, hogy meg fogják hekkelni és azon sem csodálkoznék ha az NFC érzékelőit is meghekkelnék és lopnának adatokat vagy a használatot ingyenessé tennék elhivatott BME programozók.



- Nagyon közel vannak egymáshoz - kb. 5 perc - tehát simán le tudod tenni a következőnél, ne aggódj. Akár 1-2 percre lévő állomások is vannak!


A többi amit írtál, teljesen egyet értek.

1. Drága! Pont. Ezen nincs mit magyarázni. BKV bérlet, benzin pénz, kötelező biztosítás, stb. stb. mellett ez egy drága pluszköltség, kvázi luxus.

Totálisan be lett a belváros telepítve, ez nagyon jó, Újlipótvárost még belevették, (nem is értem kik miatt :) ) viszont onnantól mindenki le van tojva! A térkép ami az oszlopon van már a Dráva utcáig sem látszik. A Lehel tér az utolsó állomás. Észak-pest, észak-buda le van tojva.


Ezt már kifejtettem ugyanitt másik kérdésemben, hogy az észak-budaiak és észak-pestiek ki vannak zárva totálisan, pedig pont nekik milyen jó lenne betekerni átalánydíjért. Így viszont a BKK megveteti veled a BKV bérletet és ha akarod a BUBI bérletet! Nem csinál konkurenciát saját magának, csak akkor mire van az egész? Ez pofátlanság, ráadásul az egész egy MOL reklám, magyarul fizethetné a MOL azoknak a közlekedését, akik nem szennyezik a levegőt és tesznek az egészségükért, ergo az OEP is nyugodtan beszállhat.

Legalább nem lopják el az okoskodó kórházak, gyógyszertárak és orvosok azt a keveset, ennyivel kevesebb jutna az OEP pénz csalásokra!!!!


http://www.gyakorikerdesek.hu/sport-mozgas__kerekparozas__55..


Szóval drága és a belvárosi sűrítettséget nyugodtan lehetett volna budai és pesti északi terjeszkedésre építeni.


Sok sikert a BUBI programnak, én örülök, hogy van, öröm, hogy van aki tett ezért, létrehozta, - Nem Vitézyre gondolok, meg akik lenyúlják a lóvét, - hanem aki ott szerel, tesztel, telepít, programoz, kiszállít, szervez - szóval akik fizikailag tettek a rendszerért, és nem akik aláírták amit eléjük tettek. A bábok vesszenek csak... :)

2014. ápr. 23. 20:08
 3/5 anonim ***** válasza:
tudtommal még nem megy...
2014. máj. 9. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Igazad van ez épp mai/tegnapi cikk.

[link]

2014. máj. 10. 02:53
 5/5 anonim ***** válasza:

De már megy!!


-Mi van, ha A-pontban felveszem a bringát, és B-ben szeretném letenni, de B-ben tele a parkoló, nem tehetem le?


VÉSZLERAKÓ funkció van a BuBi-nál, ami sok más hasonló rendszernél nincs! Ott valóban keresgélheted a következő állomást, bár azért ez ritka, hogy nincs hely. De a vészlerakó miatt még akkor is le tudod rakni ha tele a tároló.


-Ugyanez fordítva, ha nincs 1 bringa se adott pontban...


Hát igen, ez szívás, de erre elvileg figyelnek, bár nyilván ha bejön egy vonat és elviszik az összeset a Keletinél akkor nincs az a logisztika amivel ezt pótolni lehet azonnal.


-Rossz, hogy csak a belvárosban van. Pont azon a területen, ami gyalog is gyorsan átfutható...


Na azért... Keletitől a Gellért térig nem hiszem, hogy gyalog gyorsan átfutható. Bár ez hülye példa, mert ott pont gyorsabb a 4-es metró. :) De sok más kombináció van, ahol gyorsabb is, mint tömegközlekedve. Még így is, hogy nagyon lassan lehet a BuBival haladni, de talán ha lecserélik a kerekeket jobb lesz.



- Legalább a forgalmasabb külvárosi csomópontokban is lehetnének pontok, és akkor már értelmét is látnám az egésznek.


Reméljük fogják bővíteni. Valahol viszont el kell kezdeni!



- De számomra nem hiszem, hogy praktikus lesz arra, hogy ha néha BP-n járok, akkor kiváltsam vele a BKV-t... Nekem ugyanis ez lenne a fontos, hogy BKV helyett használhassam.


A cél az, hogy BKV és/vagy autó MELLETT használják az emberek. Nem helyette. Bár nyilván van aki helyette is tudja használni.

2014. szept. 9. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!