Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Érdemes rendelni ilyen kerékpá...

Érdemes rendelni ilyen kerékpárt Angliából? (link) Milyen minőség lehet?

Figyelt kérdés

[link]


Most (fél áron) 40 ezerbe kerül és 4 ezerért házhoz szállítják Magyarországra.


Itthon 44 ezerért semmi használhatót nem lehet kapni.



2013. júl. 11. 10:27
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:

Ha már nagypapibiciklit akarsz venni, legalább ne a külföldi gazdaságot erősítsd:

[link]


[link]


[link]

2013. júl. 12. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:

Előzőre: A középső mindenképp megfontolandó. Az kb annyi,mint ez az Angol.


Kérdező. Ez nem fog kijönn 44e-ből, ebben biztos lehetsz. Tudom, mert rendszeresen rendelek külföldről termékeket. Angliából is. Ez közel 50e Ft lesz.


Már maga a bicikli ára is több, mint 40e, az inkább olyan 43-45 környékén lesz árfolyamtól függően. Ehhez jön még a szállítás ami szintén nem 4e Ft hanem több. Úgy 355-360Ft-os árfolyammal nyugodtan számolhatsz.


Most rendeltem egy terméket hétfőn fizettem ki.

15.51GBP volt az ár és 5540Ft-ot vontak le a számlámról. 357Ft-os árfolyam.

2013. júl. 12. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 anonim ***** válasza:
+ a csepel árában már benne az a pár apróság, ami a magyar kresz szerint kötelezõ, az angolt meg még felszerelheted.
2013. júl. 12. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 A kérdező kommentje:

Sajnos a Csepel bicikliről olyan sok rosszat hallottam (gyenge minőség, olcsó alkatrészek), hogy ilyet tuti nem veszek.

Akkor inkább még gyűjtögetek biciklire.

2013. júl. 12. 10:44
 15/22 Linkoln ***** válasza:

Sajnos tényleg hulladék az ilyen bringa.. :S De gurul.. Egy darabig.

3 hét intenzívebb hazsnálat után első váltó karja letört. A bal hajtókar szétnyalódott és leesett. A jobb hajtókart rögzítő csavar szétroncsolta a monoblokk menetét, és nem lehet bele hajtani úgy hogy ne lazuljon fel.

Egy nyanvadt madzag beakadt a hátsó váltó görgőjéhez, és olyan hihetetlen fos a bringa, hogy a váltó bele van LŐVE A NYANVADT VÁZBA! Nem lehet leszedni. Szegecselve van, görgőket sem lehet kiszedni. Totál beállt! A lánc elugrál a fogak felett...

Az első váltó jó, meg a hátsó fék, hurrá... De már nem gurul. 3 hét, napi 20km oh yeah, ebből ha kettőt veszek kihúzom 2 hónapig. Jogos a felvetés hogy jobban jár.

Amúgy a csepel bringák nem olyan rosszak.

Ilyen árban.. Nem egy csúcsminőséget kell várni.

Középkategóriás bringák a "jók" de azt 200 alatt nem kapni.

2013. júl. 12. 14:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
Utolsó! Nem tudom mi számít neked középkategóriának, DE ez már [link] rendesen megközelíti a felső kategóriát, 230 ezer forintért Fox teleszkóppal igen jó vétel. Oké rendben te biztos a listaáras bicajokra gondolsz, de ki veszi meg teljes áron amikor vannak nagyon jó akciók is? Nekem van egy bicajom, igaz 2009-es de még 100 ezerbe sem került. 4-edik éve, kiváló tárcsafékek, lx váltó nagyon jó minőségű alkatrészek amikkel eddig egyetlenegyszer sem volt bajom. Akkor ez most alsó kategória? Tapasztalatom szerint körülbelül ugyanúgy bírja a terhelést mint egy 200-300 ezres bicaj. Rendben régebben vettem, de ahhoz képest nem mentek fel annyira az árak. A 100 ezres bicajt is xc-re tervezték meg a 300 ezreset is, az előbbi is elmegy ugyanott mint az utóbbi azzal a különbséggel hogy a 300 ezresnek finomabban mozog a teleszkópja, nyersz vele egy kis időt stb. Aki nem versenyzik annak bőven elég lesz bicajra 100 ezer ft, és azt nem is kell úgy karbantartani mint egy sokkal drágábbat. Lehet ezen vitatkozni, de gyere el és mutasd meg hogy mennyivel jobb a drágább bicaj. Felfelé nyernél egy kis időt, de lefelé nemigen hiszem:)
2013. júl. 12. 18:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:

oké elmehetünk ebbe az irányba villoghatunk a többszázezer forintos kecskéinkkel nekem is van, de a kérdező 40-50.000ft-s árkategóriából kérdezett.

Amúgy Linkoln garancia.

Egy szóval nem mondtam, hogy egy jó bicikli lenne, de azt felejtsd is el, ebben az árkategóriában akármelyik országból rendeled.

2013. júl. 12. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 Linkoln ***** válasza:

Én nem kötekedésből mondtam.

Én vallom hogy a középkategóriás bringa bírja jól.

Amit linkeltél nem egy erős középkategóriás bringa. Alsó kategória.

Az alsó nem azt jelenti hogy ócska. Csak a középkategória úgy általában jobban bírja.

Nekem volt már sok féle bringám, és sok csapattársamnak is, haveroknak. Vélemények, pl a testbiken is jelzik valamelyest, hogy a legmegbízhatóbb a középkategória.

Az pedig, sajnos tényleg 300 ezer körül van. 200 alatt nincsen.

Használtan lehet szerezni megóvott bringákat. Ha erős a bringa akkor nem lesz baja némi használattól.

Alsó kategória sem rossz, csak, véleményem szerint érzékenyebb.

Én azt szeretem ha semmi baja a bringámnak. Mindig elvisz A-ból B-be, és nem kell szerelgetni.

2013. júl. 12. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/22 Linkoln ***** válasza:

Valóban sokat számít a felhasználási terület.

Hogy mennyit, és hol használják a bringát. De aki közlekedési eszköznek is hazsnálja, esetleg még edzeni is, annak kevéske a 100ezres bringa. Elhasználódnak rajta a cuccok, és idővel már nem adja azt az eleganciát, azt a hangtalan merev suhanós érzést amit valaha. Kicsit szegi a motivációt, van akit idegesít, és idővel elkell kezdeni lecserélgetni az alkatrészeket.

100 ezerből, a mai technológia és gazdasági körülményekkel, még nem tudnak randesen megmunkálni egy kerékpárt. A középkategória az ahol már van pénz és energia szépen megmunkálni minden részt. Nem törikl, fárad, úgy az anyag. nem kell bówli részeket tenni az alkatrészekbe hogy spóroljanak. Stb. Az felett, már csak a grammspórolás megy. Annak valóban nincsen értelme.

Én törtem már el sok alkatrészt, nyaltam el meneteket, repesztettem szét alkatrészeket, de a középkategóriás, márkásabb alkatrészekkel kapcsolatban kirajzolódik idővel hogy jobban állják a sarat.

De igazad van, a kérdező egyáltalán nem valószínű hogy sokat használná a bringát. Úgy meg ha jó helyen tárolja, nem lesz különösebb baja.

2013. júl. 12. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
Linkoln erre csak egyet tudok mondani. Észen kell lenni mindig, nem biztos hogy a drágább jobb. Ezt úgy tudod meg ha utánajársz, hallgatsz mások véleményére is. Csak példának felhozom a csőtengelyt és a tömör tengelyt. Egy pár száz forintos 10mm-es csőtengely is jó minőségű cr-mo acélból készül, ellenben a több ezer forintos angolszász hagyományok szerint készült 9,5mm-es tömör tengely pedig jóval gagyibb minőségű anyagból készült. Én is rendszeresen használom, a kopóalkatrészek itt is ugyanúgy elkopnak mint a drágább bicajokon, amikhez a cuccok drágábbak is. Pl a hajtásnál egy 8 sebességes lánc 1200 forint [link] , egy 9 sebességes láncot pedig legolcsóbban 3800-ért találtam [link] , 8 sebességes fogaskoszorú 2700ft, a 9 sebességes pedig 4400ft. Ne akarj meggyőzni a 27 sebességesről, nekem 2 olyan bicajom is volt ami 27 sebességes, és hátul az a plusz fogaskoszorú alig jelent valamit, max nektek versenyzőknek.
2013. júl. 12. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!