Mit tudtok ajánlani a sok defekt ellen?
Kéthavonta?? És az téged zavar? :D
Én tavaly nyáron naponta defektet kaptam - a végén az első kerekem belsőjében 34 db folt volt, mikor meguntam, és vettem egy másikat :D Igaz, legnagyobb baj az volt, hogy el volt kopva már erősen a külsőm, így egy kicsi tüske is elérte a belsőt...
De amúgy lehet venni defektstoppos belsőt (két rétegű, és a két réteg között van egy ragasztóanyag). Ha defekted van, kihúzod a tüskét, felfújod a kereket, és mész tovább. És nem is sokkal drágább (ha jól emlékszem, 1500-2000 Ft körül volt darabja).
Amúgy meg - vegyél egy gumifoltozót. Egy régi belsőből vágjál ki darabokat, mosd meg, szárítsd meg alaposan, és a tubus ragasztóval rengeteget be lehet foltozni. Magam részéről szerszám nélkül el sem indulok otthonról :)
Mi lenne, hogyha vinnél magaddal defektjavító szettet. Kb 10 perc és mehetsz tovább. Vagy vegyél slime-ot.
A kéthavi defekt az meg elég ritka.
A tömörgumival az a baj ,hogy nagyobb az ellenállása és kirepedezik hamar azt mondják.
Viszont a defektálló belső és a defektmentesítő folyadék jó lehet. Továbbá szoktak még betenni a külső belsejébe egy defektellenálló csíkszerűséget,így ha egy tüske átszúrja a külsőt,a belsőt már nem éri el.
Kerdesbol nem derult ki, hogy milyen tipusu bringarol van szo, en orszagutval jarok.
Par gondolat es tanacs, a soknak tuno defektek elkerulese erdekeben: eloszor is kimeletesen kell hasznalni a bringat ... aki felelotlenul belemegy katyukba, patkazik es meggondolatlanul athajt egy kiralydinnyes/bogancsos/akactuskes/eles murvas koves teruleten, az egyaltalan ne csodalkozzon ... masodsorban pedig az optimalis kereknyomastol elteres is emelheti a defekt lehetosegenek rizikofaktorat.
Gumi minosege is fontos: versenygumik, ahol a suly a lenyeg, naszoval a versenygumik nahyon serulekenyek ... de szinte minden kerekgyartonak van defektvedelemmel ellatott kulsoje, igaz ezek a gumik sokkal nehezebbek, mint az elobb emlitett fajtak. Continental markat ajanlanam normal felhasznalasra, de akar edzoguminak is kivalo.
Belso gumi minosege is fontos, ha cel a problemamentesseg. Legolcsobb fajtaktol nem kell tul sokat varni, de jobb fajta belso feltoltve defektgatlo folyadekkal ... ez utobbi kombo egy szezont nagy valoszinuseggel kibir.
A tömörgumival az a baj ,hogy nagyobb az ellenállása és kirepedezik hamar azt mondják.
kar hogy nem is letezik..XDXDXD
2havonta defekt..szegeny:D
futar koromba napi 3-4is beesett..:D
a defektvedotrutyik..haat tuskebemegy..sziszeg-leereszt...felfujod..megint leereszt..aztan 3.fujas utan meg esetleg megallitja a lyukat
masreszt felnidre ramegy megeszi...harmadreszt a szelepbe beszarad, es pumpalni vicces lesz...negyedszer csak montin alacsony nyomason van ertelme...5bar felett semmit sem er...
inkabb akadalyozd meg..extradefektv edelmes kulso...vagy defektgatloszalag:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!