Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Szerintetek egy 89 es csepel...

Absinthe kérdése:

Szerintetek egy 89 es csepel apolló bringa alkalmas-e boltba járáson kívül valamire? Vagy kidobott forint volt?

Figyelt kérdés
Azt az információt kaptam szakitól, hogy egy nagy rakás - értitek mire gondolok - az egész, maximum rakjam a szobába nézni. Mert akármennyit költök is rá hulladék marad.

2013. ápr. 6. 10:20
 1/7 anonim ***** válasza:
Epits belole egy fixit ... mivel az most divatos, joaron eladhatod.
2013. ápr. 6. 11:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Szerintem a szerelő a lerobbant állapota és az elavult fék-váltó rendszer miatt mondta,hogy nem érdemes rá költeni,de ha nem túl nagyok az elvárásaid és hajlandó vagy rá jóval többet költeni mint amennyiért vetted akkor lehet belőle biciklit csinálni.
2013. ápr. 6. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:

kérdés most milyen állapotban van, és mennyiért sikerült megszerezni, illetve mi a terved, milyen célra vetted?

azért egy kész bringát már nem olyan sok karban tartani, még akkor sem ha apránként lecseréled a fékszettet, a váltást, vagy a kerékszettet

de lehet csak rendbe kellene rakni egy kis zsírozással, és jó az még rövidebb túrákra is

persze gondolom ez a szaki egy mai bringához hasonlítja, úgy tényleg ég és a föld a kettő, szóval ne hallgass rá :o))

2013. ápr. 6. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat, 10ért vettem, teljesen eredeti állapot felülsz és mész. A középcsapágyat kicseréltem + új külső eddig. Jó hallani, hogy nem teljesen reménytelen eset. Gondolom ezt a 27 1 1/4 es kereket kellene legelőbb rajta lecserélni. Lehet valami monoblokk is jó jönne bele nem tudom ez a retro hajtás mennyire gagyi.
2013. ápr. 7. 19:13
 5/7 anonim ***** válasza:

annyit megért

ha jók azok a kerekek akkor én még hagynám, de persze jóval strapabíróbb egy duplafalú

a hajtás nem olyan rossz, csak már ugye nem mai, de állapottól függ, ha kell akkor csere

2013. ápr. 7. 22:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Az vele a gond, hogy 630-as kerék van benne, ami egy régebbi szabvány. Lecserélheted 622-esre, de akkor meg a kisebb kerék miatt a fékkel fogsz szívni (nem éri el a felnit). Ha el is éri, a nagyobb erőkar miatt nehezebb lesz fékezni. Ez a váz hibája, és kb. sehogy nem lehet kijavítani. Ha kontrás vagy fixi bringa lesz belőle, akkor persze kisebb gond.


De annyira nem reménytelen a helyzet, nem arról van szó, hogy nagyon rossz lesz, csak egy kicsit kellemetlen. 630-as alufelni is létezik, de vadászni kell rá.


A hajtást szeritnem nem érdemes lecserélni, amíg jó, igazából nem ér annyival többet a 2x10 sebesség, mint a 2x5. Másrészt a szélsesebb racsni nem biztos, hogy elfér a vázban (ebben nem vagyok biztos, de mintha lenne valami ilyen gond is).

2013. ápr. 9. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
Nekem is ilyen biciklim van, ismerősé volt, évtizedekig állt egy garázsban. Pár tízezerből felújítottam, országútiként használom. Új kerekeket szereztem rá, fékek, ülés, bandázs, bowdenek is cserélve lettek, sárvédők meg csomagtartók lekerültek, úgyhogy már nem bevásárlóbiciklinek néz ki:D Hátsó kerékben van egy 8-as, ha erősebben tekerem, akkor recseg a pedálok körül, meg váltó se olyan tökéletes, de pár tíz km-eket tekerni nekem jó. A másik biciklim egy mountain bike, annál a legnagyobb sebességet használom csak, úgyis tekerni kell, mint állat. Csepelnél meg elöl 2, hátul 3,4,5 a kényelmes utazótempó, éppen most mentem sík úton közepes ellenszélben 37-tel, majd igyekszem megdönteni a rekordot:D
2019. ápr. 19. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!