Szerintetek egy 89 es csepel apolló bringa alkalmas-e boltba járáson kívül valamire? Vagy kidobott forint volt?
kérdés most milyen állapotban van, és mennyiért sikerült megszerezni, illetve mi a terved, milyen célra vetted?
azért egy kész bringát már nem olyan sok karban tartani, még akkor sem ha apránként lecseréled a fékszettet, a váltást, vagy a kerékszettet
de lehet csak rendbe kellene rakni egy kis zsírozással, és jó az még rövidebb túrákra is
persze gondolom ez a szaki egy mai bringához hasonlítja, úgy tényleg ég és a föld a kettő, szóval ne hallgass rá :o))
annyit megért
ha jók azok a kerekek akkor én még hagynám, de persze jóval strapabíróbb egy duplafalú
a hajtás nem olyan rossz, csak már ugye nem mai, de állapottól függ, ha kell akkor csere
Az vele a gond, hogy 630-as kerék van benne, ami egy régebbi szabvány. Lecserélheted 622-esre, de akkor meg a kisebb kerék miatt a fékkel fogsz szívni (nem éri el a felnit). Ha el is éri, a nagyobb erőkar miatt nehezebb lesz fékezni. Ez a váz hibája, és kb. sehogy nem lehet kijavítani. Ha kontrás vagy fixi bringa lesz belőle, akkor persze kisebb gond.
De annyira nem reménytelen a helyzet, nem arról van szó, hogy nagyon rossz lesz, csak egy kicsit kellemetlen. 630-as alufelni is létezik, de vadászni kell rá.
A hajtást szeritnem nem érdemes lecserélni, amíg jó, igazából nem ér annyival többet a 2x10 sebesség, mint a 2x5. Másrészt a szélsesebb racsni nem biztos, hogy elfér a vázban (ebben nem vagyok biztos, de mintha lenne valami ilyen gond is).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!