Most újítok egy országútit (lent többi)?
Most ilyen váltókar van ami törőt. [link]
És ilyen lesz: [link]
Ilyen a pedál most: [link]
Ilyen lesz: [link]
Ülés ilyen lesz: [link]
hátsó váltó amibe a segítség kel nem tom milyet vegyek.
Ilyen van most ami szét ment: [link]
van rá 7k milyet vegyek?
Szerintem tökmindegy. Egy sima Shimano hátsó váltót már 3000-ért is lehet kapni és tulajdonképpen teljesen jó.
Én a helyedben spórolnék egy jobb nyeregre. Vaterán 7-8 ezerért már egész kényelmes nyergeket lehet. Van közöttük 1-2, amik nemcsak ránézésre kényelmesek.
2 fékkart kötni 1 fékre?
Jól sejtem, hogy fel akarod tuningolni a hátsó féked? :-)
Nem hangzik lehetetlenségnek, de az bztos, hogy szükségtelen. Mert ha két kézzel húznál egy féket, azzal nemsokkal több fékezőerőt tudnál elérni. Én azzal próbálkoztam régebben, hogy két hátsóféket próbáltam volna felszerelni, de végül rájöttem, hogy nem igazán kivitelezhető, és tulajdonképpen nincs is sok értelme, mert akkor olyan fékezőerőt tudnék kifejteni a hátsó kerékre, hogy attól a kerék ugyan nagyon szépen lefékeződne, de gyakorlatilag csúsznák tovább koptatva a gumit. (persze ez a sebességtől is függ). Azt javaslom, ha van V-fék csonk a hátsó vázvillán, akkor vegyél rá hagyományos V-féket. Ezek a fékek nagyon meg tudják fogni a kereket fékezéskor, így inkább csak akkor lenne értelme 2 féket felszerelni, ha nagyon nem bízol meg a bowdenben. Ha odafigyelsz a bowden bizonyos időközönkénti olajozására a mechanikai hatásoknak kitett részein, akkor nagyon sok évig nem kell szakadás miatt aggódni. Max attól, hogy ha nincs elég erősen meghúzva valahol egy csavar és kicsúszik a bowden. (Jártam már így :)
De akkor sem kell aggódni, ha nincs a hátsó vázvillán V-fék csonk, mert akkor még mindig tudsz venni kétforgáspontos féket, én is így tettem. Bár nem olyan erős, mint a V-fék, de jobb, mint a hagyományos Weinmann.
Amit a küllőre tesznek bevonja majdnem az egészet és áramvonalasítja?
-Őszintén szólva fogalmam sincs mire gondolsz. Sosem hallottam ilyenről, vagy hogy mire lenne jó.
A váltó megfogja a bowden házat, csak érdemes ilyen műanyag csúszópánttal (vagy nem tudom, hogy mi a pontos neve, de biztos láttal már olyat) lefogatni !
a váltókart ha már cseréled, inkább ilyenre, csak kényelmesebb ha kéznél van
vagy nézz fékváltókart, használtan egész jó áron vannak:
hátsó váltónak ez nem rossz pl:
triatlon kormányba ilyen fékkar kell:
a kormányra meg pl ilyen:
vagy tehetsz még egy kiegészítő fékkart is, ami felső fogásban is használható:
jah, kerékre amit keresel, Disc Wheel-nek hívják, de elég borsos ára van, sokan inkább házilag csinálnak:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!