Bringával miért nem lehet bemenni a bevásárlókp. -ba vagy intézményekbe?
"bankigazgató is biciklivel"
:D:D:D:D egyre nagyobb blődségeket írtok,főleg te utolsó!
Ez a koppenhágai dolog nekem inkább messziről jött ember azt mond amit akar esetének hangzik,ráadásul nem tudom hogy miért járna egy bankigazgató biciklivel???Azt hiszed hogy a bringa barát nyugat azt jelenti hogy ők nem szeretik az autókat és mindenki bringával jár :D:D:D ?
Meg amúgy is..miért lenne releváns pont egy bankigazgató..?
A rossz bicikliről meg...miért kellene rossz bringával járnom?komolyan szerinted ez lenne a megoldás a nyomorult biciklitolvajok ellen?Ennyi erővel járjál ócska ruhákban hogy ne raboljanak ki vagy lakjál papundeklidobozban h ne törjenek be :))) hol a határ?
Ha a kerékpárt közlekedési eszköznek vesszük akkor pedig igenis kell a normális minőség.Én átlagban heti 250 km-t tekerek gond nélkül.Nem tudnám megtenni azokkal az ótvar drótszamarakkal amivel néhányan tekertek.
Az autósokat sem tudom miért kell köpködni,nem tudom mi a probléma velük?Ti sosem használtatok autót még?Senkinek nincsen a családban?A tűzoltó is biciklivel jöjjön?
Mennyi szűklátókörű butaság amit itt összehordtatok úristen :)))
Vagy nagyon ferdén látjátok felnőttként ezt a világot vagy csak huszonéves gyerekek vagytok éppen a világmegváltó korszakban....
Több butaságot(tehát semmit) ne írjatok,a téma befejezve.
Ami a bankárokat illeti, nyilvánvalóan Koppenhágában és Amszterdamban jól kell keresni, hogy központi helyen lakhass. Egy bankigazgató jól keres ehhez. Aki pedig a központban lakik, az nagy eséllyel elég közel lakik a munkahelyéhez, és be tud járni kerékpárral. Hollandiában és Dániában a legtöbb családban van több autó is, ennek ellenére bármilyen meglepő, sokuk jár napi szinten kerékpárral. Mellesleg nekem Magyarországon is van olyan ismerősöm, aki egy bank méretű vállalat igazgatója, de bicajjal jár munkába, méghozzá egy ~30-40 ezres agyváltós városival, mert ez felel meg legjobban a célra.
Ugyanakkor olyan körökben is mozgok, ahol vannak sokan, akik 300-400-500 ezres bicajokkal rendelkeznek, és nem, náluk nem közlekedési eszköz, hanem sporteszköz, nem fogják otthagyni egy őrizetlen kerékpár tárolóban, többségüknek mellesleg van olcsóbb, közlekedésre használt kerékpárjuk is.
Ugyanakkor én egy (8 éve)60 ezres trekking kerékpárral voltam 1200 km-es túrán is, de jelenleg is rendszeresen tekerek, szóval ez a nem tudnád megtenni a heti 250 km-eket egy olcsóbb drótszamárral, csak ostoba, korlátolt, sznob szöveg a részedről. Nyilván komoly sportcélra (ami viszont nem heti 250 km, inkább napi) jobb bicaj kell, de azt nem is hagyja az ember őrizetlenül.
Zavarná a közlekedést, bár jogosa kérdés. Erre gondolom egyszerű "nem érdekel" a válasz, vegyél autót vagy járj tömegközlekedéssel.
"Osztom az első véleményét. A bicikli már "járműnek minősül" ilyen esetekben ."
Ez jó kifejezés. A bicikli a gyakorlatban nem mindig minősül annak. Nincs kultúrája.
"Kell lennie egy határnak. Ha a bicikli engedélyezett lenne akkor akár a motor is az lehetne. "
Az ilyen jellegű elméleteknek nincs értelme, ennyi erővel miértne alapon kamionnal is sétálgathanék a járdán. Ha egyszer tiltja a szabály, akkor tiltja, ha a biciklivel lehetne, a robogóval akkor sem. Akkor le kéne szedni az összes "kivéve kerákpárral" táblát is a városokból, mert bátorítja az autósokat.
"Sokan le sem szállnának róla, sőt jönnének a mutatványosok akik vagányan 1 kerékkel száguldoznának.
Így elég balesetveszélyes is lenne."
Ennek a gondolatmenetnek sincs értelme, ahol nem figyelnek a szabályok betartására, csak ott tehetik meg az ilyeneket. Ha létezne normális közbiztonságfenntartás, meg szabálybetartatás, akkor ezt is meglehetne oldani.
" Ráadásul elég rendesen összekoszolná a sok bicikli az épületet, behordanák a port, sarat, télen a latyakot."
A cipővel is az úton járunk.
"Kamerázott, fedett tároló kellene inkább az ilyen helyekre."
A kamera nem szalad a tolvaj után. Normális (rend)őrök kellenének.
"Arról meg, hogy mennyire garancia a biztonságra a bekamerázott biciklitároló, itt látható egy videó és esetleírás:
Szerintem sem ér sokat bár szerintem a videóból semmi nem derül ki róla, mert nem látszik semmi. Az meg hogy nem sodronnyal kell lezárni, nem a kamera kérdéséhez tartozik.
"Mit gondolsz, az igazán bringabarát nyugat-európai városokban (pl. Koppenhága), ahol a bankigazgató is biciklivel jár, miért jár mindenki olcsó városi bringával?"
Majd ha Magyarország GDPje 260milliárd lesz, a lámpákat a biciklis közlekedéshez igazítják és kerékpárszámlálókat helyeznek el a városban, akkor szerintem az emberek is venni fognak egy városi bringát...
"A rossz bicikliről meg...miért kellene rossz bringával járnom?komolyan szerinted ez lenne a megoldás a nyomorult biciklitolvajok ellen?Ennyi erővel járjál ócska ruhákban hogy ne raboljanak ki vagy lakjál papundeklidobozban h ne törjenek be :))) hol a határ? "
Ezek szerintem is blődségek.
"Az autósokat sem tudom miért kell köpködni,nem tudom mi a probléma velük?"
Ezt tudtommal senki se tette.
"Vagy nagyon ferdén látjátok felnőttként ezt a világot vagy csak huszonéves gyerekek vagytok éppen a világmegváltó korszakban.... "
Na ez is már a blődség kategóriába tartozik.
Szóval kérjük a butaságokat mellőzni.
"Mellesleg nekem Magyarországon is van olyan ismerősöm, aki egy bank méretű vállalat igazgatója, de bicajjal jár munkába, méghozzá egy ~30-40 ezres agyváltós városival, mert ez felel meg legjobban a célra. "
Jogos, nem foglalkozástól függ.
"nem tudnád megtenni a heti 250 km-eket egy olcsóbb drótszamárral, csak ostoba, korlátolt, sznob szöveg"
Ez nem teljesen igaz. A legtöbb ilyen leharcolt drótszamár annyira ápolatlan, hogy tényleg nehézkes lenne vele tekerni hosszas távokat. Meg lehet tenni, de azt vagy az idő, vagy az energia rovására. Nem beszélve arról, mennyire kényelmetlen és egészségtelen lehet.
Ez inkább igényfüggő.
De lehetne azt is mondani ilyen alapon, hogy városba csak trabanttal szabad járni mert úgyis összetörik vagy ellopják. A trabanttal is lehet közlekedni, meg a BMWvel is.
" Az arena plázába van ingyenes, őrzött bicikli parkoló. Kiköti az ör a bringád, felírja a neved és kapsz egy sorszámot."
Ez lenne a normális eljárás. Persze idővel biztos bevezetik ott is, hogy fizess a parkolásért.
Aztán majd jön a biciklis rendszám.
"Ha félted a kerekedet, akkor a gyorszár helyett miért nem használsz imbuszos "lassúzárat"? "
Ez tényleg jobb megoldás, szerintem olyan gyakran úgysem kap az ember defektet. Meg aki ennyire figyel már a bringára, annál alap hogy van legalább egy 5ös imbusz vagy egy készlet.
Nah jah, akartam venni titán imbuszos gyorszárat, volt egyszer bikemagon 5000ért 28gramm a pár, és aerodinamikus is, de azóta nem láttam.
Biztos nem teszek be 100 grammos gyorszárat az 1200grammos kerékszettbe.
Miért ne lehetne bemenni? Récseibe, Árkádba rendszeresen tolom be a bringát (Ridebike régen és ma). Emberek! Nem az volt a kérdés, hogy lehet-e tekerni a bevásárlóközpontban!
Az emberek télen legalább akkora lucskot visznek be a talpukon, mint egy bringa.
Nem az 1200 grammos kerékszettes bringával kell bevásárolni menni vagy gondoskodni kell a lakatolásról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!