D.Sanyi kérdése:
Szerintetek hasznos ha valakinek tárcsaféke van, mert nem tudom, hogy megéri-e?
Figyelt kérdés
2012. júl. 24. 14:04
1/10 anonim válasza:
Ha a vázad és az agyak nincsenek felkészítve a tárcsafékre, akkor jó sokba kerülhet az átépítés (legalábbis ha minőségi alkatrészeket használsz), úgyhogy alapvetően nem éri meg. Nomeg évtizedekig megvolt a bringás társadalom tárcsafék nélkül, igazából szerintem manapság is csak a DH-soknak fontos, vagy esetleg komolyabb hegyi bringázáskor, a többire ott a mastercard... izé, a v-fék.
2/10 anonim válasza:
Egy alsó kategóriás tárcsafék árából egy kitűnő V-féket kaphatsz, aminek a fékhatása jobb, mint az alsó kategóriás tárcsáé. Egy felső kategóriás tárcsa drágább, mint a legdrágább V-fék, de a fékhatása is jobb. Ez alapján mérlegelj.
3/10 anonim válasza:
Attól függ milyen bicajon van és , hogy milyen árkategóriába. Az ami a bolti szarokon van kb annyit ér , mint egy kantiveller fék. Egy jó minőségű tárcsának és hozzá a féknek is magas az ára , csak minőségit érdemes használni.A legjobb montira a V - fék
4/10 anonim válasza:
Hosszútávon mindenkép a tárcsafékes térül meg de ha olcsó fajtát szerzel be akkor pórul jársz, mert azoknak az anyaga nem olyan strapabíró és könnyen deformálódik ami nem igen kellemes. Ha nem vasta g a tárcád inkább a V- féknél maradj!
5/10 anonim válasza:
Én csak annyit mondok hogy meg kell nézni hogy tudsz megállítani egy kereket könnyebben. Ha megpörgeted és megprábálod a felninél megállítani, azonnal megtudod. Ha a tárcsánál próbálod sokkal nehezebb. Szerintem a tárcsa csak divat dolog. Mostanra már a profik is visszatérnek a régi hagyományos fékekhez. Pl. a "Magura" brutál jó fékeket csinál a hagyományos felnikhez. Az is hidraulikus és ha kell olyan mimt a satu.
6/10 anonim válasza:
Én autóra gondoltam...De a tárcsafék mindig jobb fékhatást biztosít.Igaz, drágább-ám amikor nagy szükség van rá, akkor nem a pénz számít...Deni
7/10 anonim válasza:
Biciklinél ha gumit is akarsz majd vmikor cserélni, akkor nem éri meg... Ugyanis nagyon nehéz úgy visszatenni a kereket, hogy a fékpofák ne érjenek hozzá a tárcsához, szóval szerintem a hagyományos ezerszer praktikusabb...
8/10 anonim válasza:
utolsóhoz:
Nem nehéz visszatenni a kereket. Kerékpár szervízben dolgozok.
Egyébként, csak dh-zni fontos amúgy egy jobb v fék megteszi.
Én inkább vettem az enyémbe 2 kereket és fűztem bele iparis-tárcsafékes agyakat és vettem 2 alsó kategóriásat, avid bb5-öt.
Olyan 40-50 körül számíthatsz rá.
9/10 anonim válasza:
csatlakozom a V fékes táborhoz. :) a nagyját leírták előttem, viszont az nem tiszta teljesen, hogy miért jobb a tárcsa nagy sebességnél... satuzni a V fék is tud onnantól meg a gumi súrlódása a talajon a tényező... és szerintem a finom lassítani is megoldható egy jól beállított V-vel...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!