Jobbak a monoblokkos csapággyal szerelt kerékpárok?
Olyan szempontból jó, hogy ha rág, kikotyog, egyéb baja van, egy egységként cserélhető. Milyenek a nem monosok? A régi kónuszosokra gondolsz? Lehet hogy jobban be lehetett állítani őket, de nagyon kell vigyázni rá.
Használt bringán érdemes megnézni, hogy milyenek a kerékagyak, szépen fut-e/kotyog, felnikben van e nyolcas/tojás, küllők közt van e túl laza, ami deformációra utal, monoblokknál, pedálnál, kormánycsapágynál ugyanez, lánctányéron/fogaskoszorún mennyire hegyesek a fogak, lóg e a hátsó váltó, fékek működnek e, mennyire szorulós érzetű a bowden a házban, fékbetét kopott e, olajos féknél levegős érzetű-e, van e a csövön kidudorodás, megtörés, telós montinál villa kotyog-e, van e a becsúszón karc, mennyire kopott a szimmering, nagyjából ugyanezek a hátsó tagnál, funkciók működnek-e. Elég zsákbamacska a használt bringa, mindent nem lehet átnézni, van e elnyalódott csavar stb úgyis csak az első nagyobb szétszedésnél derül ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!