Hogy lehet a patkóféket meg a tárcsaféket úgy bekötni hogy egy fékkaról működtetsem mind a kettőt?
Tehát arra gondolsz, hogy egy keréken legyen patkó- és tárcsafék is? Hát sztem jobban jársz 1 db rendes (és rendesen karbantartott) fékkel, ami bőven elég ahhoz, hogy blokkoláshatárig fogd a kereket :)
Egyébként a bovden acélból van, azt leginkább csak hegeszteni fogod, de az sem tesz jót a szakítószilárdságnak. Esetleg egy olyan "elosztóval", ami az Y fékeknél is van, ágaztathatnád kétfelé a bovdent, de én tutira nem akarnám bevállalni azt a macerát, amivel egy ilyen öszvér beállítása és karbantartása járna :)
sziasztok!
Ez egy igen összetett kérdés,és beugratós is!
Mondom miért,a patkófék fékkarjának kissebb a forgás pontja ezáltal,kevesebb bowdent húz,igy megfelelő a fék hatás.
A tárcsafékhez,v-fékkar kell mert nagyobb a forgáspontja igy több bowdent húz!A ketőtt értelmetlen felcserélni mert nem lesz elegendő fék hatás!A tárcsafékhez nem kell másik fék!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!