Mért csinálja ezt az első V-fékem?
Ha egyenesben van a kormány, akkor tökéletes, de ha fordulok, akkor ahhogy fordítom a kormányt, hallom, hogy a fékbetét elkezd súrlódni a felnin. Utána egyenesbe téve megint nem csinálja.
Hogyan állítsam be, vagy mit csináljak vele, hogy ez ne legyen?
Elég hosszú és nincs beakadva, beszorulva a bovdenház valahova? Amikor fordítod a kormányt, a bovden a házzal együtt kicsit az egyik oldalra húzza az egész féket, és ettől a másik oldalon beérhet a felnibe.
A másik, ami segíthet, ha leszeded az egész féket, lepucolod, bezsírozod a tengelyét, erősebbre veszed a rugóerőt (a fék rugójának a pöckét a felső lyukba rakod), meg az előfeszítő csavarokat is maximálisan betekered (persze ezeket finomszabályozásra is használja az ember, nem tekerheted be mindkettőt koppig).
Köszönöm, szerintem ebből szétszedés lesz. Már csak azért is, mert más okból az egész kereket is le akarom venni.
Egyébként 2 éves bicikli. Bovden, bovdenház elég hosszú, még gyári. Beakadva nincs.
A rugófeszítő oldalsó kis csavarok közül az egyik teljesen betekerve, a másik ehhez képest van beállítva, kicsit kijjebb, hogy szimmetrikusan működjenek a féknyergek.
Már megoldódott, köszönöm!
A kerékkotyogásra én is gondoltam. Így szétszedtem a féket teljesen, a kerekeket is levettem és összeraktam mindent újra.
Most így már jónak tűnik. Nincs az az idegesítő hang kanyarokban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!