Lehet, hülye kérdés, de minden kerékpárnál párhuzamos a kormányrúd és az ülés oszlopa?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#11!
Legalább egy szakkifejezést eltaláltál volna. :D
Nagy hülyeséget írtál amúgy. A fejcső szöge alapvezően határozza meg a bringa viselkedését.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tizenhármaska, ha valamihez nem értesz, akkor nem kell róla nyilatkozni.
Hülyeségeket írtál:
"Teljesen mindegy mennyi. Lehet párhozamos is a kettő..."
"A nyereg tologatása miatt az üléscső értékének abszolút semmi lényegi vonzata nincs."
Elmondom, miért írtál hülyeséget.
A fejcső szögét a felhasználási terület, vagyis a bringa típusa meghatározza. A nyeregvázcsőnek ezt kell lekövetni, hogy megfelelő legyen a reach és a stack. Egy montinál nem lehet azonos a két szög, mert piszkosul a hajtómű mögött fogsz ölni, ami sem ergonómialiag, sem súlyelosztásilag nem jó.
Tologathatod te nyerget, de ha ezzel akarod kompenzálni a hibás vázméretet, akkor könnyen lehet, hogy a hajtóműhöz képest leszel nagyon rossz helyen.
Lehet játszani a beállításokkal, de a vázgeometriát nem fogod ezzel átalakítani. Az egyik cső szöge következik a másikéból. Nem fogsz egy trekkingből versenymontit faragni, mert piszkodul más a kettő geometriája, másként ülnek rajta az emberek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Habzószájúkám, azért van az ülés alatt az a tologatási lehetőség, hogy a hajtóműhöz képest az adott felhasználáshoz meg lehessen találni a legoptimálisabb helyet. Még az üléscső végén is van amelyik hátrahajló, van ami direkte elhajlított, van ami csak egyenes. Így aztán teljesen mindegy hány fokos a nyeregcső, mert nem azt kellene nézni a végén, hanem a nyerget és a középagyat.
Azt, hogy a prospektusfotókon mi mutat szípen, az egy tök más kérdés.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!