Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Elektromos bicikli valójában...

Elektromos bicikli valójában meddig tart? Kamu az egész?

Figyelt kérdés

Nekem az a furcsa, hogy 1000 ciklusról beszélnek. Lítiumos akksikról olyanokat írnak, hogy 1000 töltés után is alig csökken a kapacitás.

És ennek ellenére miket írnak róla? Hogy kb. 3 évig jó egy akkumulátor, HA!!! hetente egyszer töltik fel, és odafigyeléssel használják. Ez így 150 ciklus. Szóval megveszek egy ilyet, megyek vele 150x50 km-et, úgy, hogy még a bringát is tekernem kell, és lényegében csak könnyítést ad, szóval 7500km, és 150 ezer forintért akksi csere, ez hol éri meg? Egy jó robogó eszik 2 litert, 100km-enként 1200 forint x 75 az 90 ezer forint.


febr. 22. 21:18
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Hol olvastad ezt?
febr. 22. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
14%

Az elektromos kerékpározás népszerűségének pontosan az az oka a robogózással szemben, hogy nem kell rá jogosítvány (egyenlőre?)

Nincs értelme a fogyasztási költséget összehasonlítani, mert az elektromos kerékpárokat főleg olyanok használják, akiknek nincsen jogosítványuk.

Igen, az akkumulátor viszonylag hamar megadja magát, és drága a cseréje, de azért nem cserélik robogóra, mert azt jellemzően nem vezethetik.

febr. 23. 01:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

2:

Nem azt látom, hogy olyanok használnák, akiknek nincs jogsijuk, sőt szerintem 90%-nak B-s jogsija van. Városban inkább lustább kerékpárosok használjak, akik korábban is kerékpárral jártak napi szinten, de van autójuk is, és vezetnek is. Údülőövezetekben meg főleg idősebbek, akiknek szintén van jogsijuk, a kerékpározás csak kikapcsolódás, és az utóbbi időben elektromosra tértek át. A harmadik csoport akiket látok, azok az elektromos MTB-osok, nekik mins van autójuk, és azért használnak elektromos MTB-ot, hogy ugyanannyi idővel, erőfeszítéssel egy nap alatt többet tekerjenek.

febr. 23. 06:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
48%

Így van! Az e-bike egyre szélesebb felhasználói réteget ölel át, és évről évre tolják bele a gyártók az innovációt mivel elképesztő nyereséges az elmúlt évtized a kerékpáripar számára.


Nem az akkumulátor élettartama változott, hanem a minősége. A kezdeti LG, Panasonic cellák helyére a gyártó távolkeleti cellákat helyeznek pl Puly ami a gyenge minőség valamint a gyártástechnológia során gyenge hegesztett kontaktlemez miatt magasabb bevételt eredményez a gyártónak hosszú távon.

febr. 23. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
60%
Akinek meg nem lehet jogsija az elektrollerrel nyomja, vagyis a fiatalság, pedig ők simán biciklizhetnének, de lusták. Meg a majomparádézó ficsúrkák iis szeretnek elektrollerezni. Nekik a biciklitekergetés egyszerűen már ciki és motorozni akarnak, de úgy, hogy legálisan mehessenek tökön-paszulyon át és még a budira is magukkal vihessék.
febr. 24. 14:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!