Egy racsni átszerelése egyik kerékről a másikra mennyire nehéz egy gyenge műszaki vénájú embernek?
Aki én lennék 😂😂
Tudok defektet cserélni, meg párszor életemben kormányszárat, nyerget cseréltem, de ennyi a nagy tudás.
YouTube videókon úgy tűnt, célszerszámokkal nem valami nagy dolog a fent említett művelet, de félek, h elbaxok valamit. Viszont szerelőhöz nem akarok menni, mert több kilométerre van legközelebb, kocsival meg nem tudom vinni.
Gyakorlatilag semmivel sem bonyolultabb, mint egy anyát lecsavarni és felcsavarni máshova.
Menetes rendszernél fogod a szerszámot, beledugod a racsniba, ráakasztasz egy izmos kulcsot és a szokásos (óramutatóval ellentétes) irányban letekered -és nem lepődsz meg, hogy rendesen bele kell kapaszkodni hogy megmozduljon, mert tisztességesen rá van gyógyulva. Aztán ha leszedted, akkor rátekered a másik agy menetére -ügyelve arra, nehogy félrekapjon. Nem kell megtépni; elég ha kézzel ütközésig tekered -az első 1-2 kilométernyi tekeréskor magától rászorul.
kazettás rendszernél ugyanúgy bedugod a szerszámot és ráfogsz a kulccsal, emellett a láncoskulccsal rögzíted a sort és kitekered a zárógyűrűt. Ezután a kazettát egyszerűen lehúzod a rotorról. Majd ugyanúgy felhúzod a sort a másik agy rotorjára (ne lepődj meg, ha csak egyféle pozícióban sikerül: a bordák mérete nem egyforma), ráteszed a legkisebb lánckereket is (ez a többitől külön van), az alátétet majd betekered a zárógyűrűt és meghúzod az előírt nyomatékkal.
Ha az egyik kerékagyad menetes, a másik meg kazettás, akkor viszont ez semmilyen módon nem fog összejönni...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!