Mennyire nehéz egy gyárilag becsomagolt új biciklit összerakni?
Nem tudjuk pontosan milyen állapotban érkezik hozzád a cucc.
Az első kerék nincs a helyén általában. Azt be kell raktni, csavaros, vagy gyorszáras. Féknél figyelni kell.
Ha a kormány elfordítva van akkor irányba fordítani és meghúzni. Ezzel az a gond, hogy a-headesnél ezzel a kormánycsapágy feszességét is állítod. Ha nem tudod mi az és mit kell nézni, érezni, akkor nem fogod tudni jól meghúzni. Ha a kormány leszerelve jön, akkor a stucnira fel kell rakniés meghúzni a csavarokat. Ezzel meg az a gond, hogy el kell találni a megfelelő nyomatékot, mert gondolom nyomatékkulcsod nincs otthon. Nem szabad beteg módon megtépni, mert megsérül, megnyúlik benne a menet, stb.
taposókat a helyére kell tenni, jobbos-balosra figyelni.
Ha a váltó nem jó, akkor természetesen be kell állítani. Új kerékpár esetén amúgyis kell állítgatni, mert nyúlik kicsit a bowden és elállítódik.
Guminyomást be kell állítani.
Kitámasztó magasságát be kell lőni.
Ha van sárvédő, akkor valszeg azt is fel kell rakni - ha az első kerék nincs a helyén, akkor a sárvádő sem szokott.
Fékeket megnézni, beállítani. A gyárban beállítják egy standard értékre és kábé jó, de nem feltétlenül jó.
Én úgy rendeltem, hogy kértem összerakást + szállítással.
Megoldották, beállították a sebességváltót stb-t, majd kiszedték a kerekeket, kormányt. meg nyilván a pedált is, hogy beleférjen a dobozba.
Itthon 15-20 perc alatt összeraktam, semmi baja nem volt.
fitness kerékpárom van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!