Pedelec kerékpárra szerelhető gázkar? Nem hivatalosan,technikailag..
Ha teszel rá akkor már nem pedelec lesz.
De igen, biztosan megoldható. Hiszen kb mindegyik pedelec kerékpáron van gyalogos mód amikor egy alap fordulaton járatja a motort, így amikor tolod nem kell erőlködnöd.
Középmotorosnál biztos, hogy bele kell nyúlni a hajtóműbe. A "gázadás" jele odabent keletkezik. Ez a jel nem jelentkezik a kivezetéseken. Arról már nem is beszélek, hogy szoftveresen is bele kell nyúlni. Nem kicsit.
Régen még át lehetett verni azzal, hogy a kerékről a dolgozó a fordulatszám szenzort a hajtókarra tette, igy sokkal magasabb sebességig segített rá.
Az újakkal ezt se tudod már olyan egyszerűen megcsinálni.
Van egy E-bikom,ami Törökországban készült,ott szerintem nagy ívben tesznek az EU-s szabályokra,csak importként ide lebutítva szállítják.RKS-M25 vagy 35
a hivatalos neve,de a dobozán a BN5-5PRO szerepel,én meg megvettem MAEL Paris néven francia bicajként...SE szervíz,se leírás,csak az ötletelés.
Valaki járt már így?
Ilyen hülyeség az a török átok?
"Köszi,de valami konkrétabb?Hova lehet kötni?"
Honnan tudjam? Az életben nem láttam ilyen kerékpárt. Szét kell szedni megnézni, méregetni, stb. Lehet hogy kell új motorvezérlő.
Jobb lett volna ha vásárlás előtt tájékozódsz.
Ez a török csoda honnan veszi a jelet a rásegítéshez? Hol a nyomatékszenzor?
Ha hátul az agyban, akkor fúrás faragás. Vagy sikerül, vagy nem.
Ha a pedál környékéről, akkor csak a drótot kell meghosszabbítani és felvezetni a kormányhoz.
Az, hogy a nyomatékszenzor jele megegyezik-e a kormánygázkar által leadott jellel. az jó kérdés. Programozni szerintem így is kell majd.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!