Ha monoblokk hiba van akkor szalajszthat a gép?új láncot már vettem de nem oldotta meg a fogaskeerekek semm vanak elkopva 1x9 es a vátóm.
A monoblokk csak akadni, szorulni tud. Ha a hajtókar forog el a monoblokkon, az elég durva. :)
Vagy a lánctányérod, vagy a hátsó sorod kopott.
Azért a monoblokknak vannak még hiba lehetőségei...de a lánc szalasztáshoz semmi köze hozzá sem ér a lánchoz.
A szalasztás tipikus kopott lánckerék/sor hiba.
Az új lánc azért nem jó,mert az viszont nem kopott... Amúgyis 500km fölött a hajtás részeit egyben kell cserélni azaz (majdnem)mindent:hajtómű,lánc,sor.
500km-ig nincs jelentős kopás különbségek a rendszer részei közt.
#4!
Nem nekem írtad, de hajtóműről szó sem volt.
Bár az is igaz, hogy 500 km-nél még nem kell lánctányérokat sem cserélni.
3 vagyok..
Rosszúl fogalmaztam.
De kis fantáziával érthető.
500km egy nagyjábóli távolság,ami alatt a kopások még nem jelentősek. Bármelyik alaktarész cserélhető nem lesz láncugrás szalasztás akármi.
Jellemző hiba,hogy ha szalaszt a lánc,akkor cseréljükki a láncot és minden ok. Hát nem! A kérdező is ebbe hibába esettbele.
Tekert mitomén 4000km-t ezalatt nem csak a lánc kopott hanem minden rendszer szinten. Erre 1komponenst cserélne,a legnyilvánvalóbbat.
Aztán a hiba marad és elkezd kombinálni,mert mindenki lánc nyúlásrol beszél, mintha a többi örök darab volna a hajtásban.
Nem tudom,hogy jutott a monoblokhoz de nagyon eltévedt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!