Aki nem ért a váltókhoz,annak az egyszerű magyarázat az,hogy az a jobb váltó,ami fém alkatrészekből áll,az a rosszabb,ami több műanyagból?
A fenti felsorolásból a karikázás nem oké.
Mivel sokaknak elegendően jó pl. az Alivio is.
És míg első váltóból (országútinál) elegendő volt számomra egy gagyibb is, úgy fékből ultegrám van, ami jobb, mint az akkori Dura Ace, mert abból nem spórolták ki az anyagot súlycsökkentés okán.
A Sora is jó annak, aki így-úgy használja, de anno én olyasmi kalibert anno hamar széthajtottam, akárhány ezer km alatt első évben már középrész, fogaskeréksor, lánc csere...
stb... meg kinek mire, milyen igényekre és hogy használná és hogy áll a pénztárcája, meg mi mivel kompatibilis és stb
De a kétszázezressel is lehet élvezetes túrákat nyomni.
Meg élvezetesen bringázni.
Az is igaz,hogy igazán önfeledt,élvezetes bringázásra nem alkalmas de rengeteg bringás nem is tudna úgy bringázni,hogy kiaknázzon egy xtr,dura ace vagy saint szetet.
@13: még ez sem feltétlenül igaz. na jó, ma a 200k-s keró tényleg elég alapnak számít, de egy 300-350ezer forintos bringánál az emberek jelentős része számára egyáltalán nem biztos, hogy jobb egy többmilliós gép -az olcsóbb is tudja mindazt, amire szükségük van és a jóval drágábbak előnyeit nem fogja kihasználni -sokan észre sem veszik, hogy pár grammal könnyebb a gép vagy 1-2 másodpercet nyerhetnek 100 km-en...
Bringás fórumokon is észrevehető, hogy csak úgy röpködnek a Dura-Ace szettek, hogy az mennyire kell -holott itt Magyarországon nagy nevű, profi csapatok versenyzői esetében is szerencsés, aki egy Ultegrával szerelt gépet kap.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!