Szerintem egyszerűbb egyet venni mondjuk a dechatlonban.
2022. jan. 31. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
12/17 anonim válasza:
Azt érdemes látni, hogy a Csepel versenynek nem sok köze volt a versenykerékpárokhoz. A koskormány kb. csak a vizuális benyomást adta, nyolcasodó ócska vasfelnik, a nyomást alig bíró vacak gumik és 2x5 sebességes primitív váltó, vacak fékek, ékes pedáltengely!!! Használatra (pláne túrázni) csak perverzeknek :)
2022. febr. 3. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
13/17 anonim válasza:
#12: volt nekem is ilyen kinézetű Csepel bicajom úgy a 80-as években - az ellenségemnek sem kívánnám. Jól egyesíti az összes bicaj hátrányait. :-D
Túrázni kényelmetlen a szarvkormány miatt, suhanni meg lehetetlen a súlya, a kialakítás, a szerelékek, egyebek miatt.
2022. febr. 3. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
14/17 tothp válasza:
Érdekes, amit írtok. Én pont egy ilyennel kezdtem. Igaz, az első gumicserénél szembesültem vele, hogy a felniméret az nem a szabványos 622-es, hanem valami NDK-s 27colos. Addig addig fejlesztgettem, míg jóformán csak a váz maradt. Nekem kellemes emlék. De valóban, kicsit több pénzből alkalmasabb gépet lehet venni.
Az, meg hogy kinek mit jelent a túrakerékpározás.
Szerintem minden az, ha nem munkába, boltba, futárkodni mész vele. És ha nem feltétlenül az a célod hogy mindenáron legyőzz másokat.
2022. febr. 3. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
15/17 Alex Fly válasza:
Nem érdemes. Anélkül, hogy bárki érzékenységét megbántanám, a Csepel mindig is az alsókategóriát jelentette. A "veresenybiciklik" tulajdonképpen csak külsőleg hasonlítottak az akkoriban divatos kerékpárokra, de technológiában elmaradtak tőlük. Nyilván fel lehet szerelni a mai igényeknek is megfelelő alkatrészekkel, de akkor már teljesen felesleges a Csepelben gondolkodni - ha ragaszkodsz a szocialista retro kerékpárokhoz, akkor jobban jársz egy Favorittal; ha nem, akkor egy korabeli CroMo vázra építve klasszisokkal jobb gépet tudsz kihozni gyakorlatilag ugyanannyiért... A helyedben csak akkor foglalkoznék vele, ha már eleve rendelkezésre áll...
2022. febr. 4. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
16/17 MGéza válasza:
40-50k forintért már kapsz normális nyugati acélvázast jó állapotút, amelyet arra is terveztek. Csepel meg a ruszki kortárs csoda felújítani, gyűjteménybe való. Ha korhűre akarod akkor a váltás semmire való, a felni az első gödörben nyolcast kap, az üléstől megfájdul a hátsód.
2022. febr. 5. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
17/17 anonim válasza:
Egy retro bringa akkor ad valamelyest nosztalgia érzést, ha eredeti alkatrészekkel van szerelve. Ekkor még valamennyire értékes is lehet, mert a retro mindi eladhtó. De ha felszereled nem rá való, újabb alkatrészekkel, akkor lesz egy anakronisztikus paradicsommadarad, amire relatíve sokat költöttél, cseréb kb. semmire nem jó.
Ha sportolni szeretnél (edzeni, túrázni), akkor vegyél egy újabb modellt, ott a szervizeléssel sem szívsz majd annyit.
Ha viszont retro bringát akarsz, amivel elmész vasárnap fagyizni, akkor jó lehet a régi Csepel.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!