A bringás futárok miért járnak méregdrága sporteszközöknek szánk bicajokkal?
-Nem, ezeket nem futárkodásnak veszik. Azok akik ilyenekkel járnak többnyire alapból bicikli fanatikusak és élvezik, hogy napi szinten 100km-t tekerhetnek le.
-Amortizációval járó költségeket simán fedezi a fizetésük, hiszen aki ilyennel jár többnyire jól bírja így sokat dolgozik. Tehát minimum 400 nettóval megy haza minden költség után, de sokan 600-at is keresnek bár ők már tényleg nagyon durván tolják.
Amúgy ha körbenézel többnyire az olcsó, rossz, régi bringák dominálnak. Van aki bubival jár, ami aztán tényleg szörnyű. Azon szerintem 10km után meghalnék. Pedig nyáron napi 60-70kmt tekeretem. Plusz drága is mert perencként 20FT ha túl léped a félórás limitet, amíg használhatnád.
Mert az jobban megérné ha venne egy alap bringát 100-200e forintért erre a pár évre majd kidobná mert nem fér el?
Amúgy én eddig csak nyekergős régi cangás futárokat láttam, félig lapos gumival elszáguldani 35el valahogy
mert alapvetően sportolásra vette,de a covid miatt kirugták, és futárnak kb azonnal vagy méghamarabb felvették.
És olcsobb mint autoval vagy motorral veretni a városban.
Kicsit irreálisnak értem a netto 400-600e Ft futár fizetést.
Ha ezek nem 1-2 éves bringák, akkor lehet, hogy van egy másik, amivel versenyeznek és ez már edzőbringájuk.
Alapvetően az amortizálódás annyi, amennyi kilométert teszel bele, amilyen utakon. Ha alapból ott tekernél, mindegy, hogy futárkodsz vagy sportolsz, így is, úgy is ugyanazt csinálod.
És valóban, ezek általában azon nyomják, ami már alapból van, nem futárkodásra veszik ezeket, mert ilyen meló sosem finanszírozza vissza.
Ahogy valószínűleg egy olcsóbb lovat erre a célra venni sem férne bele, plusz azon még tekerni is xarabb lenne.
#8!
Ez napi hány szállítással és km-rel hozható össze?
Nyilván van némi átfedés az eleve bicikli fanatikus és a biciklis futárnak álló embertípus között.
És elnézve némelyik futárkodó illetőt, elég keményen hajtják a foglalkozásukat (nem akartam vadállatot írni), amihez például az én nyugdíjas gurulgatásra berendezett 30 éves biciklimet nem szíven kölcsönözném nekik. Harmadik saroknál félbetörnék, ha nem lenne minden pöcök rajta valami űrhajós acélból.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!