Budapesten hol találok olyan kerékpár üzletet ahol van készleten,boltban mtb,1seb.kerékpárok?
Ne is akarj webshopból bringát venni, mert a méretét nem lehet leírni egy számmal. Aki meg olcsó bringát keres, az nincs tisztában a bringák geometriájával.
Azokat a hulladékokat elfelejtenám, amit az 1-es írt. Inkább csapj hozzá még egy 100-es és akkor már tudsz venni egy használható bringát.
Mindenhol van készlet, de - főleg most - elég szegényes.
Outi, fitness, gravel, CX, XC, merev-fully, trial, stb. + e-bike-ok...
Tübb, mint 10 féle bringa van és 10-20x-os árkülönbség a kategória alja és teteje között, sok-sok lépcsővel. Mindegyikből van több méret is, ebből már egyértelműek következik, hogy az elméleti kínálat többszöröse egy bolt kapacitásának.
4: A Vigor pont az a kategória, ahol már kétszer annyiért is 10x olyan jó gépet kapsz. Az gyakorlatilag ipari hulladék.
100k-ért monti felejtős. Használt bringa árkategória. Egysebis montit csak perverzek építenek, gyárilag nincs, mivel értelmetlen.
#4!
"Minek vegyenek alap Vfékes bringat 150 ezerért azok az emberek akik nem a márkára mennek es alig használnak ki ? "
Ezzel mire is akartál kérdezni?
"Emag boltjaiban szemelyesen Praktikerben meg lehet nezni mik vannak."
És ezzel pont' semmit sem érsz. Akik itt vásárolnak, azok nem értenek a bringákhoz. De az itt dolgozók sem. Még gyakran a barkács dolgokhoz sem, de a bringákról, alakatrészekről , geometriáról, felhasználási területekről fogalmuk sincs. Egy bringaboltban az ott dolgozó valóban tud szaktanácsot adni. Szólni fog, ha rossz méretet akarsz venni.
Szép szalmabábot építettél! Ugyanis senki sem állította, hogy egy termék ára egyenesen arányos az élettartalmával. Nekem is halt már meg XTR hátsó agyam, de
1. A többi XTR alkatrészem csodálatosan működik.
2. Ez egy hibás széria volt, de kb. 15.000 km-t így is elfutott, versenyezve.
3. A csúcs XC karbon vázaimat biztos eltörné egy olyan srác, aki 4-5 méteres letöréseket vállal be. Senki sem szokott büszke lenni arra, ha nem rendeltetésszerű használattal tesz tönkre valamit.
4. Egy karbantartott, legalább középkategóriás (Deore) alkatrészekből épített bringa sokkal nagyobb élményt ad, mint az általad favorizált vízvezetés csövekből hegesztett ócskaságok.
#8, 9!
Rákerestem erre a Pál Marcira. Az egyik videoja azzal kezdődik, hogy ez nem az eltört bringa, ez egy másik. :)
Keveri a szöget a százalékkal, a bementet kimenetnek nevezi, stb. Szóval nem egy műszaki ember.
A hi-ten az acálvázak között is mindig a legalja volt. Ami nem azt jelenti, hogy szétesik, hanem azt, hogy sokkal nehezebb már egy Cro-Mo ötvözetnél is.
5-6000 km után teljes hajtást cserél?!
5000 km-t kell bírnia egy alacsony mintás guminak az első keréken?
"Kevláros gumi, tehát nem lehet átszúrni."
Inkább nem nézem tovább.
Jó ar, jó helyeken jár, de egy műszaki analfabéta.
Eddig kb. 200.000 km-t tekerem és egyszer szakadt el láncom. A láncok nem szétsni, szétszakadni szoktak, hanem kopni.
Az ár a minőséget tükrözi. De áltasd csak magad, hogy 20e Ft-os szénacél, 18 kg-os bringa ugyanolyan jó, mint az 1-2 milliós 9-10 kg-os full karbon gépek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!