Ha a bicaj első váltó úgy jó ha a low csavarja totál ki van tekerve, akkor feszíteni vagy lazítani kell a bowdent imbusz kulccsal?
Másképp fogalmazva, mint az 1-es:
A low-high csavarok arra szolgálnak, hogy a két végállapotnál ne tudsz túlváltani. Ezekbe a csavarokba ütközik bele a váltó, ha valamelyik végállapotnál túlmenne. Semmi köze a váltás pontosságához.
első váltón mióta van kanál?
Ha a L csavar totál ki van csavarva akkor be fogja dobni a láncot a váz felé.... ezt a csavart úgy állítsd be, hogy elöl a legkisebb lánckeréken, hátul a legnagyobb lánckeréken van a lánc és ebben a pozicióban addig tekerd ezt a csavart amíg éppen nem ér hozzá a lánchoz. Innentől kezdve ezt hagy úgy, feejtsd el hogy van ilyen csavar! (miközben tekertél egy próbakört akkor még érdemes hallgatni, nézni, hogy nem csiszmatol-e bele a lánc a váltóba... terhelés alatt deformálódik a vát, stb, lehet hogy még kicsit állítani kell rajta, de aztán tényleg felejtsd el!)
A bowdent fúzd be és kézzel húzd feszesre, nem kell beteg nódra megtépni.
Ha túl lazára hagyod akkor nehezen teszi fel a láncott a nagyobb lánckerekekre. és/vagy ha hátul leváltasz a kisebb lánckerekekre akkor elöl bele fog érni a lánc a váltóba.
de a többit majd elmondja Varga Öcsi:
https://www.youtube.com/watch?v=WwDyEiUlja0
Köszönöm a válaszokat.
#3
Ha a low csavart kicsit is betekerem akkor az alsó terelőlemez már hozzáér a lánchoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!