Miért nem kifeszített gumi küllőket használnak a kerékpárokra, motorokra?
Ezzel nagymértékben csökkenthetnénk a súlyukat, sőt, sokkal hatékonyabbak lennének az eddig használt teleszkópoktól,rugós felfüggesztésektől ,ilyenekkel nem is kéne bajlódni többé.
Csupán a kerékagy szélességét kellene növelni, hogy stabilan fogják a gumiküllők a felnit. Akár elhasznált belsőből is készülhetnének
Miért lenne jó, ha a normál esetben tekerésbe fektetett energia arra menne el, hogy gumiszálakat gyúrjunk, és nem arra, hogy haladjunk?
Jelenleg a kerékpártervezés arról szól, hogy minél kisebb tömegű, minél szilárdabb,rugalmasabb és minél merevebb legyen az egész.
A történetének kb 200 éve alatt a jelenlegi forma és anyagok terjedtek el, mert ezek váltak be.
...de ha van egy zseniális ötleted, tervezd meg és készítsd el. Ha életképes, akkor a nevedet piros betűkkel fogják beírni a bringázás történetébe és az unokád is megél a licenszdíjakból.
"Majd Meglátjuk barátocskám"
1. Nem vagyok a barátocskád.
2. Én már most látom, hogy hülyeség.
3. A kerék merevségét nem vetted figyelembe, tehát irányíthatatlan lenne a bringa.
4. Lőttek a gyorsíthatóságnak.
5. Lőttek a fékezhetőségnek.
6. A gumi nagyon hamar öregszik, változnak a paraméterei.
7. A csillapításra nem is gondoltál.
Valóban, a gumi stabilan tartaná a kereket a helyén.
Ja, nem.
A küllő azért acél, hogy NE legyen a terhelésre jelentős rugalmas nyúlása.
De amúgy kérdező.
Egy használt gumi ingyen van.
Ha van bicód van kereked is, tehát az agy meg abroncs is ingyen van.
Kicsavarod a küllőket és bekötöd helyére a gumidarabokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!