Egy Neuzer Courier dt-n van rajta gyárilag amit nemrég vettem. Nem voltam benne 100%-ig biztos, hogy nem én vagyok az épületes balfasz, hogy sehogy nem akar romantikus kapcsolatba kerülni egy benzinkutas kompresszorral...
2021. ápr. 19. 19:59
7/13 anonim válasza:
Hát ez bizony nem kompatibilis... Ezért szeretjük az autoszelepet. Csak azt nem tudom, hogy outihoz van-e autoszelepes belső....
2021. ápr. 19. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
8/13 anonim válasza:
Nekem ez úgy tűnik, mintha presta lenne, amiről letörték a szeleptűt. Ha a felniben 6 mm-es a furat, akkor autószelepes nem fog belemenni. Lehet rá adaptert kapni, amivel már fújható autópumpával/benzinkúton.
2021. ápr. 19. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
9/13 anonim válasza:
Nekem ránézésre hiányos dunlop szelepnek tűnt. De mindegy, ha dunlop, akkor belemegy az autószelepes belső. Ha letört presta, akkor meg attól függ, mekkora a furat a felniben. De mindenképpen meghibásodott szelepnek néz ki.
2021. ápr. 19. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
10/13 anonim válasza:
Dunlopot azért zárnám ki, mert ott a szelepház 8 mm, amiben van egy szelepmag, amit egy anya tart a helyén. Anélkül kilökné a nyomás, és az átmérőkülönbség is nagyobb a két menet közt. Ráadásul senki nem használ már ilyen elavult szelepet, egy új bringán teljesen kizártnak tartom.
Autószelepnél nem szokott menetemelkedés váltás lenni, a szelep egész hosszán azonos menet van. A szelepsapka menetét megnézve pedig látszik, hogy az nem 8-as menet. Túl nagy a menetemelkedés autószelephez.
Ez egy olcsó presta lesz, amiből nem lehet kivenni a szelepmagot, ezért nincs lemunkálva a menet két oldalon a szelepkulcsnak. A szeleptűt pedig letörte valaki.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!