Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Felsőpakony miért lenne...

Felsőpakony miért lenne érdektelenebb helyszín egy kerékpáros túrához, mint mondjuk a Velencei-tó, a Kékes, a Tisza-tó meg a többi mainstream környék?

Figyelt kérdés

Láttam Straván egy workoutot, ahol előzetesen az illető kerékpárját Felsőpakonyba szállította vonattal (vagyis csak gondolom, mindenesetre pontosan a vasútállomástól kezdődött az edzés), majd onnan elkezdett bringázni elég sokat (pontos távra, sebességre, szintre nem emlékszem, mindegy is).


Erre a kommentek között többen nevettek, illetve kérdezték, hogy miért épp Felsőpakony. Persze valószínűleg csak baráti élcelődéssel, ahogy kivettem, de szöget ütött a fejembe, hogy ezen mégis mi van megütköznivaló? Ha Balatonalmádiban kezdődik az edzés, senki nem akad fenn rajta valszeg.



2021. ápr. 13. 18:29
 1/6 anonim ***** válasza:

Két dologról beszélsz: edzés és mainstream turista-élménybicajozás Velencei-tó, stb. stb.


Két külön kategória.


Valszeg Felsőpakony környékén tudod nyomatni, nem lesz tele az út futóbicajos kisbabáktól kezdve a 80éves dédikkel... :)


Ami a Velencei-tónál szinte alap ilyenkor tavasszal....

2021. ápr. 13. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Én is ezt tudom elképzelni, hogy van ott a környéken egy jól bejáratott edző útvonala, amin jó az aszfalt és kicsi a forgalom.

Mivel nem versenyző vagyok, hobbiból bringázok, és az élményhez hozzátartozik az, hogy szép helyen bringázzak. A Balaton és a Velencei-tó ilyen szempontból ideális célpont, és nem is a tóparti bringaútvonalakra gondolok elsősorban, hanem a Balaton-felvidékre, Velencei-hegységre.

A hegységek alapvetően vonzóak, mert többnyire erdő borítja, található kis forgalmú erdészeti út vagy turista ösvény. Én a Csepel-szigetet, Ráckevei-Duna partját is szeretem, ha a főváros közelében maradunk.

Engem teljesen lelomboz, ami az én környékemen is van, hogy szinte minden négyzetméter be van szántva, vetve, és közte a traktornyomos földutakon lehet szenvedni, vagy lehet az autók közt szívni a közutakon.

2021. ápr. 13. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Én Budapesten élek, és ha időnként megunom a városi betondzsungelt, akkor - kocsi hiányában - felteszem a vonatra a bringát, viszont tökreszem olyan vonalakon utazni, amikről tudom, hogy nem tartanak számot nagy bringás érdeklődésre, így elkerülhető a nagy tumultus, az, hogy a nagyon max. négy kerékpár szállítására alkalmas Flirt-kocsikba 10+ biciklit zsúfoljunk össze, ami mondjuk a 30a, 70, 1 vonalakon nem annyira ritka.


Felsőpakonyt nem ismerem ugyan, de a fekvéséből és környezetéből ítélve könnyen lehet, hogy a stravás tag is hasonlóan gondolkodott.

2021. ápr. 13. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
#1 Megnéztem, 160 km-en 20 km/h körül volt az átlaga, ami tipikusan a turista-élménybicajozás tempója.
2021. ápr. 13. 23:07
 5/6 anonim ***** válasza:
Merre ment onnan? Ekkora távba sok minden belefér. Aszfalt vagy földút többségében?
2021. ápr. 14. 06:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

#4: Én is kíváncsi lennék az útvonalra. Kb. le tudnád írni, vagy egy screenshot???

Folyamatosan keresünk jó kis útvonalakat (Bp-ről, vagy a környékén), mert a közvetlenül elérhető köreinket már kicsit únjuk :-D (B.őrs, Érd, Diósd, Csepel-sziget, stb.)

2021. ápr. 14. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!