Melyikek a legjobb bringás webaruházak? (Főleg mtb vonalon)
De legalább érthető, hogy mit akar, mert eddig csak a találgatás ment, hogy mitől számít "profinak" egy webshop.
Tehát nem a kerékpárok miatt lesz jó, hanem maga az oldal kezelhetősége számít neki.
#23!
Csak az a gond, hogy kezdetben az volt a baja, hogy nincs választák, aztán az, hogy ingyenes CMS-sel készült. Mint a weboldalak 99%-a...
Hát uraim.
Ép egy 24"-os bringát újítanék fel.
Minden van, de legalább 2 helyről kell beszerezni.
Van ahol szépen kiválasztom a gumiméretet, (szűrő, leírás alapján) aztán feldobja a kosárban a 26"-os gumit.
Van szép webshop. minen van, aztán a cuccok 20%-a elérhető.
Nem mondom, hogy képtelenség eligazodni, de észnél kel lenni.
27!
Volt webshopom, a főoldalon jeleztem, hogy melyik kategóriából tartok készletet, a többit csak megrendelésre hozom. 2 napon belül hoztam is, de jellemzően már másnap reggel elmentem érte. Ennek ellenére volt pár okostojás, aki bejött rendelés nélkül és elvárta, hogy 8000 termék, százmilliós értékben ott legyen nálam. És verte az asztalt, hogy "fent volt az interneten". Ja, ahogy az is, hogy nincs készleten.
Gond akkor van, ha azt jelzi, hogy van készleten az adott cucc. Néha becsúszik ilyen tévedésből, ez is elfogadható. De sokan azt a stratégiát csinálják, hogy mindent készleten lévőnek jeleznek és akkor sem szedik le, ha már a fogalmazónál sincs, kifutott termék. Persze elnézést kérnek és azt mondják, hogy le fogják szedni, de eszük ágában sincs.
Ebike pont hu val voltbolyan élményem, összeszedtem alkatrészeket összesen 120.000ft értékben, vélettlenül elsiklott a figyelmem egy 2000ft-s cs3ngő felett, hogy nem zöld a kosárkája hanem sárga...
Leadtam a rendelést, vártam 1 hetet, vártam 2hetet, 3. Türelmettlen voltam, írtam egy emailt... kiderült, hogy összekészítették a teljes megrendelést, csak várják azt a csengőt... de erről felém nem kommunikáltak semmit... eszükbe sem jutott, hogy megkérdezzék, hé te paraszt, biztos kell az a csengő? Mert nehéz ám beszerezni...
A többi alkatrész meg kva fontos lett volna... lemondtam a teljes megrendelét, és soha többet semmit nem rendelek tőlük.
Na ez mondjuk csak felesleges hiszti. Az ebike pont nagyon jól kommunikál a vásárlóval a legtöbb magyar webshophoz képest,és a választék is egész jó,ha valami nincs,azt viszonylag hamar beszerzik. Egyáltalán nem értem miért kellett volna megkérdezniük hogy kell e a csengő,bármikor meg tudod nézni a rendeléseid között az összes terméket és az állapotukat. Oda volt írva,csak végig kellett volna görgetned a rendelt alkatrészek között és láttad volna hogy sárga,oda is volt írva hogy mi van. Szerintem ez egyáltalán nem az ő hibájuk,te voltál figyelmetlen.
Azt hittem a szr szűrők,vagy a sokszor nagyon rossz választék a bajod,de ha csak ezen hisztizel,akkor nem értek egyet veled.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!