Átpimpeltem a hajtásrendszert 32ről 42re mtbről beszélünk egy hatalmas "feszület" van a hátsó váltómban 15/16 tájékán,mi a teendő?!?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Számomra nem egyértelmű, hogy mit csináltál. Az első tányért cserélted? A 15/16 tájéka az mit jelent?
Hány sebességes a rendszer, milyen váltód van, mekkorák az első és a hátsó lánckerekek?
feszül a váltó használom hajtom észrevettem a lánctól kattog rajta tömörülő sár és dzsuva-kéne az olaj kéne a puca'-ez van hát tekrem tovább erősebb izom ín-s fohászkodás-lehet a normafai panorama már nem csigáz fel -azt lehet-ki tudja-min húznak fel?!?Dániel utca valamerre arra-nem vagyok Radnóti(sajna)közel se rokonja-vágom a strófát-kenegetem mi reccsen(bár Cseh földön minden csendesebb;)) Tabor hegy nekem Ó békés alföld erre arra iszogatom az izó löttyöt-hátamon a púp(kámelbakon túl)-Ó végső vallomás Ó szent asszonyok-nem figyeltek rám erre se bagóztok-mi ehelét titeket miért üres erre a priccs-szívem h(ny)úz hazafele truvatív a kinxc.
;))
hátsó fogsor 15-6 elöl egysebességes 42es tányér és kivan feszülésig nyúlva szerencsétlen hátsó váltó-bírni fogja?!?
üdv köszi
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem tudom, hogy mi az a 15-6 sor. Ha a lánc ugyanaz, akkor tényleg rövid.
Javaslom, hogy a költeményeid inkább magadnak jegyezd le!
kösz az építő kritikát
elöl 42es hátul 16 vagy 15
mtb gumik kábé 2.00
32-36 km/h
a-b-be
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!