Melyik biciklit vennétek?
Tavaszra szeretnék egy új bringát venni. Nagyrészt aszfalt úton használnám, de kirándulásokkor földúton is használnám. Két típust néztem ki.
Az egyik: [link]
A másik:
Sajnos nem nagyon értek hozzá ezért kérnék javaslatokat. Szerintetek melyik a jobb a kettő közül? Esetleg tudtok olyat ami max ebben az árban jobb lenne?
Előre is köszönöm.





11: ha telj.maximalizálásra törekszel, akkor lehet hátrány, mert levesz valamennyit a beadott energiából.
De ha hobbi szinten mész kirándulni, aszfalton tekerni, akkor max. az a fél kiló plusz...
Ennyi különbségnél még a testsúlyod is többet ingadozik, főleg ha pl. nem mentél előtte wc-re... :-DDDD





A karbon villa sokkal többet csillapít a kis rezgésekből, mint ezek az olcsó teleszkópok és sokkal könnyebb is.





13: A rezgésekre igaz, de arra egy közepesen széles gumi még jobb megoldás, ha nem országútizásról beszélünk. A teleszkóp pedig sokkal többet képes kimozogni, mivel 5-6 cm rugóútja van. Egy macskaköves, gyökerek által felnyomott aszfalton, keréknyomos, fűcsomós földúton áldás tud lenni.
Van összehasonlítási alapom, mert pont egy Suntour NEX villás trekkingről ültem át karbon villás gravelra. Volt egy nem túl rövid megszokási periódus, amíg nem volt nagy szerelem a gravel.
Felhasználás függvényében érdemes mérlegelni. Szerintem jól meg lehet lenni teleszkóp nélkül is, főleg ha valakinek fontos a fürgeség, hatékonyság. Ha valakinek egy kényelmes, túrázós gép kell, akkor szerintem még mindig egy telós cross trekking az arany középút az átlag bringásnak. Csak figyelni kell, hogy ne a legfostosabb villa legyen alatta, hanem legalább egy közepes, rugós Suntour. A NEX HLO-val nekem nagyon jó tapasztalatom volt. Nem lépett fel az alja villákra jellemző gyors kikotyogósodás, berohadás, és meglepően finoman mozgott, valószínűleg a tekercsrugó kisebb súrlódása miatt.





a triban hátránya sztem amit nem írnak!hogy a promax az bowdenes!
220ért nem rossz de megint ott tartunk hogy mennyivel jobbat kapsz ennyiért használtban
véleményem nem kell megfogadni-már úgyis eldöntötted
;)





A Triban egyik hátránya a mechanikus tárcsafék, a másik a 28-as gumi. Viszont ahogy nézem, ezek könnyen orvosolhatók. 36-os gumit még fogad a váz és a villa, egyenes kormányra pedig nem annyira horror egy fék fejlesztés. Igaz, ez relatív.
Én azt mondanám, hogy ez egy 300ezres bringa, és akkor egész jó lesz. Egy közepes shimano fékkel, két tubelessre szerelt 36-os gumival egész vállalható lehet. Egyedül a kerékszett súlyát sokallom egy kicsit, de ez a legtöbb embernek nem túl fontos paraméter.










300ezer körüli cross(márkás) kerékpárok:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!