Mit tartotok a legmegfelelőbb/leginkább bevált defektvédelemnek?
Nem mindegy, hogy milyen bringán.
Én használtam egy időben Slime-ot, nem vált be; a legtovább a defektspray-t használtam (általában nálam volt), emellett a bringámon CST C1316 Salvo volt elöl-hátul. Olcsó, nem volt vele defektem, pedig üvegszilánk és mindenféle tüskék is előfordultak. Cserében baromi nehéz gumi, de városban elmeg (csak ne csúszna annyira :/ )
Az élménybicajomon WTB Riddler van, nagyjából semmi defektvédelem. Viszont vettem egy pár Tannus Armourt, amióta az a külső alatt van, nem parázok, szentjánoskenyérfa tüskéit is átvészelte. Oké, plusz súly, de igazából nekem nem számít, gravelhez oké.
6: Hát ha valakinek olyan perverziója van, hogy szeret az út szélén belsőt cserélni, akkor csoda jó megoldás. :) Amúgy a legjobb defektvédelem esetén is kell belsőt vinni. Na jó, tömör guminál nem. :)
A lötty azért jó, mert gyakran észre sem veszed, hogy defektet kaptál, olyan gyorsan eltömíti. Ezen kívül könnyű és alig növeli a gördülési ellenállást.
Vannak nagyon jó defektvédelemmel ellátott külső gumik, de nehezek és nem gurulnak túl jól.
#7!
Nem én írtam az előzőt, de 3 perc alatt ki lehet cserélni egy belsőt és inkább megállok 3 percre, mint sétáljak 1-2 órát stoplis cipőben.
De már inkább 5-6 perc lenne a defektjavítás, mert szinte csak tubeless kerekem van, ezért gyakorlatilag nem kapok defektet. Stans folyadékkal. Kb. 17.000 km-enként van olyan defektem, amit nem fog meg a folyadék.
8: Tulajdonképpen ugyanazt írtad, amit én is a 7. hozzászólásban. Tubeless, vagy belsős rendszernél lötty a belsőbe, erre esküszök én is. És ahogy írtam, tartalék belső alap akkor is, mert tökéletes védelem nincs.
A 6-os szerint elég a tartalék belső, annál jobb nem kell. Azzal vitatkoztam. Az nem védelem, hanem javítás.
Amúgy ezen elvem ellenére múltkor az út szélés ébredtem rá a fejreállított bringa mellett, hogy nincs nálam belső. :) Azóta sem értem, hogy hová kevertem, hogy nem volt a váztáskában. 15 km-t mentem full lapos hátsó gumival. Szerencsére a kocsmába járós bringával, így nem érdekelt különösebben. Igazából csak a belső volt veszteség, mert a külsőt már terveztem cserélni, a filléres Remerx felni pedig zokszó nélkül kibírta.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!