Szeretnék a biciklimre elől 203-as, hátul 180-as féktárcsát szerelni. Milyen átalakítót kell vegyek ahhoz?
Ha hátul nem IS-es, akkor az ugyanolyan kell. A vázakon tovább megmaradt az IS rögzítés.
Biztos, hogy kell neked a 203-as és 180-as tárcsa?
Egy olyan bringa, amit Altus-szal szerelnek, nem biztos, hogy bírja azt az igénybevételet, amit a 203-as tárcsát indokolja.
A mostani 160-as?
Mert én spec nem mernék azon 203-ig adapterrel kiemelni.
Nem csak értelmetlen, de veszélyes is lehet. De minimum nehezíti a súrlódásmentes nyeregbeállítást.
Igazán jobban fogni sem fog, legfeljebb kevésbé melegszik.
A rugózásban az olaj csak a csillapításért (és a kenésért) felel. Nincs olyan, hogy olajos felfüggesztés. Legfeljebb a levegős villádban/rugóstagodban nincs (olajos) csillapítás.
Tehát semmilyen csillapítást akarod olajosra cserélni.
Optikai tuningra költeni bringánál totál felesleges.
Inkább tubeless kerekekre, könnyebb külsőkre költs, annak van értelme.
Ezernyi extra dizájnú féktárcsa létezik, dizájn okán inkább azokat ajánlanám, méretnövelés helyett.
Én a gyári 160-asról 180-asra tértem át, jócskán elég.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!