Hozzár a fékpofa a tárcsához?
lazítsd meg anyerget és állítgasd kézzel és nézd hogy van e olyan helyzet amikor sehova nem ér bele. ott rögzítsd
ha mindig hozzáér akkor vedd ki a kereket és a fékbetéteket is és egy 8-as villáskulcs vagy csillagkulcs lapjával nyomd beljebb a dugattyúkat.
nálam mindig ez van amikor fékbetétet cserélek, vissza kell nyomni a dugattyúkat, mert az új betétek annyira vasgatok hogy nem férnek bele a nyeregbe :D
ha nincs bent a kerék akkor ne nyomkodd a fékkart mert kinyomod a dugattyút a munkahengerből!
és akkor viszlát olaj...
lehet új olajjal feltölteni és légteleníteni.
#3 Az első post mount-os, a hátsó még IS verziós, átalakítóval. Gyárilag ilyen.
Ez van elöl-hátul.
Ez a 315-ös eléggé az "alja". Sajnos mechanikusan nem tökéletes. Minimálisan húzódik csak vissza, már null kilométeresen is és sosem mozog teljes szinkronban a két betét.
Nem akarlak elszomorítani, de ez tökéletes nem lesz.
Én is megvettem, állítgattam egy hétig, újralégtelenítettem, bármit csinálok, vagy itt, vagy ott minimálisan beleér a tárcsába.
A működését nem zavarja, úgyhogy már tojok rá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!