Új teleszkóp beépítési magassága más mint az eredeti. Mennyire befolyásolja a bringázást?





Nem lesz annyi a különbség szerintem. A régi villád beépítési magassága lehet 45mm-rel magasabban, ha ahogy ráülsz, az egész becsúszik 20-at, máris csak 25 marad. A Swing Shock máshogy működik, nem tud ennyire megülni, kisebb a "sag".
Szerintem nem lesz baj, különösen egy trekking esetében, különösen ha végül cirka 2-3 centiről beszélünk mondjuk.
Villanyakra nem tudsz húzni semmit, oda a csapágy megy, azt az alátétet (ún.: hézagolót) felejsd el. :D
Arra ügyelj, hogy a swing shock kényes jószág, bármennyire ötletes. Olvass utána, ha érdekel. Ha maradni akarsz a kevésbé extravagáns, de kitaposott úton, akkor ilyesmiket nézz: [link]
Szia!
Nagyon köszönöm a válaszod! [link] Ezt a tesztet olvastam, ez alapján elég jónak tűnik a swing shock, és itt nem igazán írják azt róla, hogy kényes lenne, sőt pont az ellenkezőjét. Néztem hagyományos teleszkópokat is, de 30 ezernél többet nem igazán szeretnék költeni. Suntour NEX-eket és ehhez hasonlókat néztem eddig. [link]
Te melyiket választanád? Lockolhatóság nem olyan fontos számomra, nagyon keveset tekerek hegyen, inkább városban és országúti túrákon használom.
Válaszodat előre is nagyon köszönöm!










Mindent meg lehet szokni. Ha szeretnéd harmadannyiból megúszni, akkor lehet a swing shock, csak ne lepődj meg a fenti tulajdonságain. A nyekergésnek a kenés a megoldás, szervízeltetni minden rugós villát kell időnként, az előfeszítés dolgot igazából azzal tudod áthidalni, ha nem rózsás ahead szerelvényt használsz, hanem újrahasználhatót, mint a karbonokhoz szoktak. Igaz, az önmagában lesz párezer ft, míg az előző párszáz, de ha csak egyszer állítani szeretnél, már örülni fogsz neki (mert rózsát kiszedegetni nem a legviccesebb játék)
Ha most valami 100-200 közötti gépbe akarod betenni, úgy, hogy tulajdonképpen alig használod komolyabb utakon/utakra, akkor össze lehet vele szokni. Városi ingázósra, ritka kirándulásokra könnyű földúton meg murván elég lehet ez is. Bár mondjuk, ahogy írtam - én inkább körbebástyáznám más dolgokkal és merev villát tennék be ilyen esetekben, mert akkor a szervízigényt a nullára hoztad, meghibásodásból is kivettél egy komoly tényezőt.





Másképpen fogsz ülni rajta és fordulékonyabb, de idegesebb is lesz a bringa.
Ebben az árkategóriában inkább egy merev villát vennék, úgysem mész nagyon földútra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!