Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Van egy bmw e36-m 28-as...

Van egy bmw e36-m 28-as motorral, nos meg szeretnék tanulni driftelni de nem tudom hogy jó e a gyári kézifék, nem fog szét hullni?

Figyelt kérdés

A problémám az az hogy a gyári kézifékkel nem tudom hogy lehet-e driftelni vagy meg kell hozzá erősíteni a kéziféket ha meg akkor hogyan?

Hidrósat nem akarok mivel az műszakin nem menne át.



2018. okt. 8. 22:41
 1/7 anonim ***** válasza:
Próbáld ki. De amúgy nem feltétlenül kell hozzá kézifék. Erős az a gép ahhoz, hogy kanyarodás közben, ha odalépsz neki, akkor megindul a segge és lehet szedni alá, aztán jónapot. De a kéziféket próbáld ki.
2018. okt. 8. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Megpróbálom, csak ugye ddig sok ilyen e36 drift videot néztem és ugye mindenki kézivel csinálta és volt olyan aki gyári kézifékkel ezéert gondolom hogy meg lehetett valahogy erősítve.
2018. okt. 9. 11:58
 3/7 anonim ***** válasza:
Megkérdeztem autószaki ismerősöm, azt mondta, hogy ne tedd, mert tönkre fogod tenni. Nem csak a kéziféket, hanem minden mást is. Az egész autót meg kéne erősíteni hozzá. Ha így alapból csinálod, akkor tönkrevágod. Úgyhogy ne.
2018. okt. 9. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
És azt még hozzátette, hogy ismer egy embert, aki pont ugyanezt akarta, szintén BMW-vel. Szétszállt a gép úgy, ahogy van. Szóval ez köbö ugyanaz, mintha most te csak úgy random döngetni akarnál vele egy rally pályán. Ott is az első bukkanóig jutnál, aztán kiesne alólad az autó. Ezek meg vannak erősítve durván, a te autód nem erre készült. Szerintem elégedj meg azzal, hogy főútra való kanyarodáskor, ha üres az egész út, akkor egy nagyobb gázzal megcsúsztatod a seggét.
2018. okt. 9. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Esetleg megkérdeznéd milyen erősítésekre lenne szüksége?
2018. okt. 10. 12:02
 6/7 anonim ***** válasza:

Én megkérdeztem. Ezt írta:


"Hát szóval így hirtelen: toronymerevítő, állítható magasságú rugók, erősített lengővillák, erősebb kerékcsapágyak, erősebb és strapbíróbb kézifék, illetve erősebb gólyalábak. Ez azért fontos, mert a gyári dolgok mind úgy lettek megcsinálva, hogy az előre/hátra és a fel/le mozgást bírják. De képzelj el egy olyan gólyalábat, amit oldalra nyomnak. Hát előbb-utóbb kiszakad. Aztán ott vannak még olyan dolgok, mint a bukócső, az erősebb motor, hogy kipörgethesse a kerekeket, egy eleve a driftre fejlesztett kuplung, váltó, ülések, gumik, stb... A drift egy olyan dolog, ami nagyon megkínoz egy autót. A legtöbb dolgot ki kell cserélni, mert sokkal jobb anyaghasználattal készült cuccok kellenek, hogy bírják a terhelést. Szóval na, nem ajánlom azoknak, akiknek nincs sok pénze és szeretik az autójukat. Mert hogy milliókat is elkölthet erre az ember, az biztos. Csak egy gumi garnitúra simán 100-120 ezer ft, amit igen gyakran cserélgethet, aki ezt akarja űzni.


Ja meg arròl nem is beszélve, hogy ha pörgeti a motort és mondjuk dízelről van szó, akkor a nagynyomású szivattyút biztos, hogy tönkre teszi. Az pedig simán 3-400 ezer ft.


Szóval igen, a drift egy nagyon drága sport. Csak hogy erzékeltessem, ha 15-20 percet csúsztatgatja az autót, már akkor is számíthat egy gumicserére."

2018. okt. 10. 17:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:

Huuh hát már párszor forgattam meg de ugye ezek az egyhelyből való forgatások voltak és tapasztalatból tudom hogy nem kell 20 perc :D

Minden esetre nagyon szépen köszönöm a segítségedet, tényleg nagyon sokat segítettél amiben a jövőben oda fogok figyelni :D

2018. okt. 10. 22:00

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!