Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Fiúk ti kinézitek a kondiból...

Fiúk ti kinézitek a kondiból a lányokat? Lányok titeket nem néznek meg?

Figyelt kérdés

nektek nem zavaró? olyan mintha ellenőrizni akarnák h mit csinálok, és ez zavar. főleg h még kezdő vagyok. titeket nem néznek 'ki' onnan?

17L


2011. okt. 18. 23:32
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Nem. Amikor nagyon csúnyán eltűnt az izomzatom évek lustasága miatt, én is lementem. Miután elkezdtem barátkozni és tanácsokat kértem, nagyon szívesen segítettek, megmutatták a mozdulatokat, figyelmeztettek, hogy mit ne csináljak, ha nem akarok megsérülni (bár még így is lefejeltem egy fém alkatrészt valahogy :)).

Később érdeklődtek, hogy fejlődöm, stb.


Kicsit nyiss mások felé, a kezdőket nem nézik ki sehonnan, senki sem izmosan jött a világra, ők is elkezdték egyszer és ezt tudják is.

2011. okt. 18. 23:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 greeen ***** válasza:
100%
Én mint aki vagy 15 éve edz azt ajánlom hogy ne azzal foglalkozz hogy ki néz,és ne fürkészd a többieket,hogy vajon néznek e,hanem edz lelkiismeretesen!Ha az sikerül,akkor azt se veszed észre,hogy vannak rajtad és az esetleges edzőtársadon kívül más emberek a teremben,és ér is valamit a befektetett energia!
2011. okt. 19. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Én nem kinézni, hanem megnézni szoktam a lányokat az edzőteremben:-).

Viccen kívül teremtől függ, én jártam olyanba is, ahol rendesen összefújta a szél a szemetet, és egy bizonyos kör csak azzal volt elfoglalva, hogy beszólogasson mindenkinek és elmezze, hogy melyik lányt mikor hogyan ...opatná le (egy diszkós kidobói munkacsoport törzshelye volt). Aztán átmentem egy másikba, ahova sokkal normálisabb emberek járnak.

Az edzés az első, de fontos a társaság is!

2011. okt. 19. 02:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza: